Marka jest adresowana do odkrywców nowych smaków, fanów popularnego w ostatnich latach piwa rzemieślniczego oraz wszystkich zwolenników napojów orzeźwiających.
Nazwa Hopsoda powstała z połączenia angielskiego słowa „hop”, co oznacza chmiel oraz słowa „soda”, które odnosi się do kategorii napojów gazowanych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Pierwsza odsłona Hopsody to OWOC YUZU, bardzo orzeźwiająca kompozycja smakowa azjatyckiego super-cytrusa łączącego w sobie smaki wielu znanych cytrusów i amerykańskiego chmielu Cascade – ikony wśród amerykańskich, nowofalowych chmieli, który dał początek piwnej rewolucji na świecie.
Hopsoda czerpie z ciągle rosnącej popularności piw rzemieślniczych i światowej mody na produkty z kategorii Sophisticated Drinks – napojów bezalkoholowych, które nawiązują w smaku do kategorii alkoholowej. Napój chmielowy doskonale wpisuje się w to zjawisko.
Wkrótce na rynku pojawią się kolejne warianty smakowe Hopsody – zawsze łączące egzotyczne, naturalne dodatki z różnymi odmianami chmielu. Napój jest gazowany i nie zawiera substancji konserwujących. Opakowanie to butelka bezzwrotna o pojemności 0,33 l z kapslem typu twist off.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Producentem napoju i pomysłodawcą marki jest Ostecx Créative agencja z największym piwnym portfolio w Polsce. Jej opakowania piw otrzymały liczne nagrody branżowe – KTR, Kreatura, Must Have Łódź Design Festiwal, Art of Packaging. To właśnie między innymi wieloletnia współpraca z browarami była inspiracją dla powstania Hopsody. Napój jest częścią większego projektu agencji – Craft Jungle czyli marki zajmującej się projektowaniem i produkcją odzieży oraz gadżetów dla fanów piwa rzemieślniczego oraz realizacją innych projektów krążących wokół polskiego i światowego craftu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji na stronie.