100 tys. subskrypcji na kanale Kuchnialidla.pl

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
100 tys. subskrypcji na kanale Kuchnialidla.pl

Srebrną Nagrodę YouTube dla twórców otrzymała firma Lidl Polska za zgromadzenie 100 tysięcy subskrybentów na swoim kanale „KuchniaLidla.pl”. W październiku 2016 roku marka dokonała rewolucji na swoim profilu stawiając na nowych prowadzących oraz zmieniając dotychczasowy format video.

Lidl od wielu lat rozwija swoją działalność w mediach społecznościowych. Liczba fanów na oficjalnym fanpage’u Lidl Polska na Facebooku przekroczyła w zeszłym roku 1 mln. Marka obecna jest także na Instagramie, gdzie jej profil obserwuje ponad 60 tys. użytkowników. YouTube to kolejna platforma, na której firma wyznacza trendy i buduje dialog z klientami. Aktualnie kanał marki subskrybuje już blisko 140 tys. użytkowników. Dzięki temu na ręce Lidl Polska właśnie trafiła nagroda od serwisu YouTube, tzw. srebrny przycisk.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Sukces nowej kampanii

Kulinarne inspiracje, wspólna zabawa i nauka. Od kilku miesięcy realizowanie misji kanału „KuchniaLidla.pl” na YouTube nabrało niesamowitego tempa. W październiku 2016 Lidl wystartował z nową kampanią, zmieniając tym samym strategię oraz sposób komunikacji na swoim kanale YouTube. Do dobrze znanych ambasadorów Lidla, Karola Okrasy oraz Pawła Małeckiego, dołączyli nowi prowadzący: twórca YouTube DG – Darek Gutkowski, finalistka programu MasterChef – Kinga Paruzel oaz blogerka i trenerka żywieniowa Daria Ładocha. Od tej pory na kanale pojawiło się kilkadziesiąt filmów z kulinarnymi przepisami, poradami i wyzwaniami. Paweł Małecki i Kinga Paruzel dzielą się przepisami na słodkości, Darek Gutkowski proponuje wiele pomysłów na pyszne i proste dania, m.in. na domowe hot-dogi czy spaghetti carbonara. Karol Okrasa i Daria Ładocha rywalizują natomiast na przepisy w wydaniu tradycyjnym oraz nowoczesnym. Poza tym widzowie kanału mogli już nauczyć się m.in. jak zrobić mleko migdałowe, w jaki sposób obierać egzotyczne owoce lub jak kreatywnie ozdobić świąteczne desery – wszystko w ramach specjalnej serii filmów z kulinarnymi trikami.

Znani Youtuberzy w Kuchni Lidla

Do wspólnego przygotowywania przepisów Lidl zaprasza także gości specjalnych, dobrze znanych na polskiej scenie YouTube. Do tej pory w Kuchni Lidla gotowali m.in. Agnieszka Grzelak, Aleksandra Żuraw, Martin Stankiewicz czy Adam „Poszukiwacz” Wiejak. Vlogerzy, wraz z prowadzącymi, wspólnie zachęcali widzów do angażowania się w powstające na kanale treści oraz dzielenia się swoją opinią. Wiele z powstałych filmów zostało zrealizowanych z inicjatywy widzów. To oni inspirowali twórców do przygotowania oryginalnych przepisów m.in. na dania wegańskie.

Kanał Kuchni Lidla na YouTube to dla nas bardzo ważna platforma, dzięki której możemy kontynuować naszą misję kulinarnej edukacji, a przy tym wspaniale się bawić i utrzymywać stały kontakt z odbiorcami. Cieszymy się z sukcesu kanału i jesteśmy dumni, że udało nam się zebrać tak liczną i zaangażowaną społeczność. Nie zwalniamy tempa, zamierzamy cały czas zaskakiwać widzów nowymi, ciekawymi filmami” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij