TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Reklama dnia: Nowa reklama Apple sprawi, że niejedna łza zakręci Ci się w oku. Zobacz opowieść pełną magii i wspomnień

Reklama dnia: Nowa reklama Apple sprawi, że niejedna łza zakręci Ci się w oku. Zobacz opowieść pełną magii i wspomnień
Apple wypuściło nową reklamę promującą jedną z najciekawszych funkcji w iOS10, która automatycznie tworzy filmy z najciekawszych wspomnień w naszej galerii. „Archiwa” to emocjonalny storytelling, dzięki któremu niejednemu z nas zakręciła się łza w oku.
O autorze
1 min czytania 2017-06-21

Wspomnienia są nieodzowną częścią ludzkiego życia. Kiedyś zatrzymywało się je na klatkach w aparatach analogowych, za które trzeba było sporo zapłacić. Dziś, w dobie smartfonów i tysiąca aplikacji ze zdjęciami, zapisujemy i chwalimy się każdą minutą naszego życia.

Podobnie jak w poprzednim spocie marki „Balony”, tak „Archiwa” przypominają nam magiczną bajkę. Samotny archiwista w pięknym budynku, który nietknięty przez rozwój technologii tworzy piękne prace. Stare szpule filmowe ułożone na półkach i piękne migawki wspomnień powodują, że reklamę można oglądać w zapętleniu.

W nowej funkcji, którą proponuję Apple, wspomnienia są łączone automatycznie w krótkie prezentacje ze zdjęć i filmów zrobionych lub nagranych tego samego dnia, w tym samym miejscu lub przedstawiających te same osoby. Dodatkowo system dobiera nam podkład muzyczny, dzięki któremu możemy ze wzruszeniem przeglądać, co nas spotkało w danym okresie. 

Spot “Balon” znajdziecie poniżej:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Pamiętasz życie przed aplikacjami telefonicznymi? Apple w swoim spocie prezentuje wizję nowoczesnej APPokalipsy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Apple opublikowało niedawno kilka nowych spotów reklamowych, które w nietypowy sposób mają zachęcić użytkowników Androida do przejścia na stronę iPhone’a.