Focus Media Group wzmacnia dział strategii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Focus Media Group wzmacnia dział strategii

Do działu strategii Focus Media Group dołączył Szymon Nessel w roli Senior Strategic Consultanta. Michał Korczak awansował na stanowisko Deputy Strategy Directora.

Przed dołączeniem do Focus Media Group Nessel pracował w krakowskiej agencji Grupa Trzy, wcześniej wieloletnie doświadczenie w reklamie tradycyjnej i internetowej zdobywał w sieci TBWA \ Group Poland i GPD Agency. Pracował m.in. dla BZ WBK, Rockwool, Kompanii Piwowarskiej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Michał Korczak jest związany z Focus Media Group od 2011 roku. Dotychczas, jako Senior Strategy Manager, odpowiedzialny był m.in. za przygotowanie strategii i nadzór strategiczny nad projektami realizowanymi dla głównych klientów agencji. Do jego zadań należało również opracowywanie koncepcji w ramach działań New Business, które w ciągu ostatnich lat przyniosły agencji nowych klientów. Obecnie w zakresie jego obowiązków jest także wspieranie kierującego działem Jakuba Załuska w koordynacji prac zespołu.

W skład Focus Media Group wchodzą agencja marketingu zintegrowanego Focus Advantage, agencja interaktywna Comfitura  i agencja eventowa Imagine Nation.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij