Reklama dnia: „Jeszcze zdążę być zajęty, tymczasem…” nowy spot EB zachęca do eksperymentowania w życiu

Reklama dnia: „Jeszcze zdążę być zajęty, tymczasem…” nowy spot EB zachęca do eksperymentowania w życiu
Marka EB, nawiązując do sentymentu i nostalgii kulturowych powstałych w latach 90-tych, chce zaprosić do obcowania z produktem młode pokolenie konsumentów. Ludzi, którzy cieszą się chwilą, chcą z życia czerpać jak najwięcej przyjemności i zbierać doświadczenie.
O autorze
1 min czytania 2017-06-26

EB stworzyło ideę TYMCZASEM. Reklama przybrała formę manifestu kulturowego, który ma obrazować czas pomiędzy młodością a dojrzałością. Idea ta wspiera i inspiruje młodych ludzi, którzy jak nikt inny potrafią cieszyć się chwilą, szukać doświadczeń, eksperymentować.

EB chce dzięki temu pokazać, że ten unikalny okres życia ma wyjątkowe znaczenie – mówi Igor Zajda, Brand Manager marki EB.

To dla młodych ludzi EB zmienia się, a właściwie pisze nową historię. Prezentuje nowe logo, opakowania i wdraża nowe formy komunikacji.

Zobaczcie, jak EB zaprasza do bycia TU i TERAZ:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spot został zrealizowany przez dom produkcyjny Papaya.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Według AXE młodzi mężczyźni żyją w świecie wypełnionym etykietami. Powtarza się im, co wolno, a czego nie, w efekcie przez presję społeczeństwa czują się zaszczuci.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania #isitokforguys powstała, aby wyzwolić facetów spod nacisku „bycia mężczyzną” i uprawnić ich do tego, aby byli, kimkolwiek chcą być, tu i teraz.

PS2

Niedawno Allegro opublikowało spot pod tytułem “Lemoniada”, w którym pokazuje jak wspólnie osiągnąć sukces. Uświadamia, że nawet w młodym wieku, jeśli czegoś bardzo chcemy, jesteśmy w stanie to zrealizować!