W ramach jednego z zadań specjalnych reZigiusz wziął udział w wyprawie do studia Paramount Pictures, z którego relacjonował kulisy powstawania filmu „Transformers: Ostatni Rycerz”. W transmisji pojawiły się rekwizyty ze studia oraz ciekawostki o najnowszej produkcji, w tym odniesienia do polskich korzeni filmu.
Drugim zadaniem specjalnym było lokowanie filmu w produkcji Comedy Central „Blok Ekipa”.
Zobacz również
W jednym z odcinków serialu główni bohaterowie trafiają w internecie na zwiastun Transformersów i po jego obejrzeniu postanawiają ożywić samochód jednego z nich, robiąc z niego własnego autobota.
Za realizację kampanii, strategię i egzekucję mediową działań odpowiada dom mediowy Mindshare Polska. Kampanię zrealizowano we współpracy z marką Uber.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]