W ramach jednego z zadań specjalnych reZigiusz wziął udział w wyprawie do studia Paramount Pictures, z którego relacjonował kulisy powstawania filmu „Transformers: Ostatni Rycerz”. W transmisji pojawiły się rekwizyty ze studia oraz ciekawostki o najnowszej produkcji, w tym odniesienia do polskich korzeni filmu.
Drugim zadaniem specjalnym było lokowanie filmu w produkcji Comedy Central „Blok Ekipa”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W jednym z odcinków serialu główni bohaterowie trafiają w internecie na zwiastun Transformersów i po jego obejrzeniu postanawiają ożywić samochód jednego z nich, robiąc z niego własnego autobota.
Za realizację kampanii, strategię i egzekucję mediową działań odpowiada dom mediowy Mindshare Polska. Kampanię zrealizowano we współpracy z marką Uber.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024