Nowy napój jest też niskokaloryczny i nie zawiera konserwantów. Jego lekki, owocowy smak to doskonała orzeźwiająca alternatywa na lato… i nie tylko.
Żywiec Zdrój ze Smakiem to produkt skierowany do tych, którzy dbają o odpowiedni poziom nawodnienia, ale czasem mają ochotę na odrobinę lekkiego, owocowego smaku. Bazą dla Żywiec Zdrój ze Smakiem jest najwyższej jakości krystaliczna woda źródlana, a delikatny smak owoców zapewni przyjemność wszystkim poszukiwaczom smaku – powiedziała Olga Woźniak, Starszy Kierownik Marki w Żywiec Zdrój S.A.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Żywiec Zdrój ze Smakiem ma nie tylko nowy, lekki smak, ale także zmienioną etykietę, która podkreśla wszystkie walory produktu i ułatwia odnalezienie na półce ulubionego wariantu.
Napój dostępny jest w dwóch pojemnościach – 1,5 l w smakach: truskawka, cytryna, jabłko i brzoskwinia oraz w oraz 0,5 l w wariancie truskawka, cytryna oraz jabłko.
Wprowadzenie na rynek nowego Żywiec Zdrój ze Smakiem wspiera kampania reklamowa w telewizji i mediach społecznościowych. Od końca czerwca w czołowych stacjach telewizyjnych oglądać można kampanię reklamową podkreślającą walory produktu, w której opowiedziana została historia miłości pomiędzy kroplą krystalicznie czystej wody a owocem.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing