Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Żywiec Zdrój ze Smakiem w nowej odsłonie

Nowy Żywiec Zdrój ze Smakiem powstał z miłości krystalicznie czystej wody i smaku owoców. To udoskonalona forma znanego od lat napoju. Zmianie uległa nie tylko nazwa, ale również skład produktu.
O autorze
1 min czytania 2017-06-28

Nowy napój jest też niskokaloryczny i nie zawiera konserwantów. Jego lekki, owocowy smak to doskonała orzeźwiająca alternatywa na lato… i nie tylko.

Żywiec Zdrój ze Smakiem to produkt skierowany do tych, którzy dbają o odpowiedni poziom nawodnienia, ale czasem mają ochotę na odrobinę lekkiego, owocowego smaku. Bazą dla Żywiec Zdrój ze Smakiem jest najwyższej jakości krystaliczna woda źródlana, a delikatny smak owoców zapewni przyjemność wszystkim poszukiwaczom smaku – powiedziała Olga Woźniak, Starszy Kierownik Marki w Żywiec Zdrój S.A.

Żywiec Zdrój ze Smakiem ma nie tylko nowy, lekki smak, ale także zmienioną etykietę, która podkreśla wszystkie walory produktu i ułatwia odnalezienie na półce ulubionego wariantu.

Napój dostępny jest w dwóch pojemnościach – 1,5 l w smakach: truskawka, cytryna, jabłko i brzoskwinia oraz w oraz 0,5 l w wariancie truskawka, cytryna oraz jabłko.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wprowadzenie na rynek nowego Żywiec Zdrój ze Smakiem wspiera kampania reklamowa w telewizji i mediach społecznościowych. Od końca czerwca w czołowych stacjach telewizyjnych oglądać można kampanię reklamową podkreślającą walory produktu, w której opowiedziana została historia miłości pomiędzy kroplą krystalicznie czystej wody a owocem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing