TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Selectivv powiększa dział sprzedaży o kolejne dwie osoby

W odpowiedzi na ciągle rosnące zainteresowanie reklamą mobile Selectivv powiększył zespół o kolejne osoby. Do działu sprzedaży dołączyli Jan Domański i Szymon Smolski, którzy jako Account Managers będą odpowiedzialni za współpracę z domami mediowymi, agencjami reklamowymi i klientami bezpośrednimi.
O autorze
1 min czytania 2017-06-29

Jan Domański karierę w mediach rozpoczął w 2006 roku w sieci reklamowej IDMnet. Następnie zdobywał doświadczenie rozwijając ofertę reklamową serwisów społecznościowych Epuls.pl oraz Grono.net. Kolejnym etapem było stanowisko szefa sprzedaży w Royal Ad oraz senior account managera w Agora Performance, gdzie obsługiwał klientów z sektora finansowego i motoryzacyjnego.

Szymon Smolski posiada ponad 10-letnie doświadczenie w sprzedaży. Zawodowe szlify zdobywał pracując dla takich firm jak Call2Action oraz OPUS. Jako kierownik zespołu obsługi kluczowych klientów w Benefit Systems SA zarządzał pracą kilkunastoosobowego zespołu sprzedaży. Ostatnio, w CANAL+ pełnił funkcję kierownika rozwoju sprzedaży.

– W najbliższych miesiącach planujemy dalszy wzrost zatrudnienia, szczególnie w działach realizacji kampanii oraz analityki danych o zachowaniach użytkowników smartfonów. To właśnie usługi badawcze, bazujące na gromadzonych przez nas danych o 15 mln polskich konsumentów, cieszą się ostatnio najszybciej rosnącym zainteresowaniem naszych klientów – mówi Dominik Karbowski, wiceprezes Selectivv.

W pierwszych półroczu 2017 przychody Selectivv były o ponad 100 proc. większe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji na stronie: selectivv.com

Słuchaj podcastu NowyMarketing