Havas Engage ponownie dla Nestlé

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Havas Engage ponownie dla Nestlé

Havas Engage kontynuuje działania w ramach współpracy z Nestlé Polska S.A. Agencja prowadzi akcje samplingowe dla marki NESCAFÉ 3in1 na trzech największych festiwalach muzycznych w Polsce: Orange Warsaw Festival, Open’er Festival czy Kraków Live Festival.

Havas Engage realizuje kolejne akcje samplingowe dla lidera w zakresie produkcji żywności w Polsce. Działania dla jednej z marek z portfolio NESCAFÉ są prowadzone podczas najpopularniejszych festiwali muzycznych w Polsce. Sampling odbył się już na Orange Warsaw Festival, w tym tygodniu strefa NESCAFÉ 3in1 pojawi się na Open’er Festival, a w sierpniu na Kraków Live Festival.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do zadań agencji należy opracowanie dokładnego planu i logistyki akcji samplingowych, współpraca z organizatorem festiwali, firmą Alter Art, kreacja oraz produkcja specjalnej strefy NESCAFÉ 3in1 włącznie z atrakcjami realizowanymi na jej terenie, a także rekrutacja ekip odpowiedzialnych za obsługę wydarzenia.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij