Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Fotorelacja z drugiej edycji #PolishTechNight: energia, innowacja i networking

W poprzednią środę, 21 czerwca, Telefónica Basecamp w Berlinie wypełniła się ambitnymi ludźmi z innowacyjną wizją przyszłości - zarówno ze strony pomysłodawców, czyli startupów, jak i inwestorów, którzy wierzą w ich pomysły. Zobaczcie, kto został wyróżniony i mógł zaprezentować się przed...
O autorze
2 min czytania 2017-07-03

…berlińskim inwestorami oraz tech community.

Moderator, Jakub Unijewski wraz z przedstawicielką Telefónica Agnes Michalik witają gości

Ula Lachowicz (Polish Berlin Tech)  i Adam Formanek (SIBB), współorganizatorzy eventu  opowiadają o idei Polish Tech Night i prezentują plan wieczoru

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ewa Galant (PLUG – Polish Tech Link) i Joanna Skuza (SpeedUp Venture Capital Group), współorganizatorki eventu, które przybyły prosto z workshopów dla startupów w kancelarii Härting | Polish Desk, trzymały widownię w napięciu przed nadchodzącym pierwszym pitchem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pierwszym pitchem wieczoru był Airly z Krakowa – na zdjęciu Michał Misiek, założyciel. Airly chce powiększyć istniejącą sieć stacji badających powietrze o ich sensory, aby dostarczać dokładne dane w czasie rzeczywistym i prezentować je w intuicyjnym formacie. – Chciałem wybrać się do Berlina, aby poznać berlińską społeczność startupową i jestem pod wrażeniem! Tutejszy networking jest świetny! – powiedział Misiek w trakcie wydarzenia.

Jako drugi zaprezentował się AISENS z Poznania, startup ze smart rozwiązaniem dla branży medycznej. Ich głównym produktem są sensory do telerehabilitacji, które pozwalają na zdalną kontrolę przebiegu rehabilitacji pacjenta i korygowanie jej w razie konieczności.  – Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyjazdu do Berlina. Nawiązaliśmy sporo ciekawych kontaktów, które spróbujemy w najbliższym czasie wykorzystać. – nadmienił Adam Woźniak, Business Projekt Managment.

Trzecią prezentującą się firmą na #PolishTechNight był Boson Identitied z Warszawy, który przedstawił jego CTO, Olaf Tomalka. Boson to platforma zbudowana na blockchainie, która pozwala na pełną kontrolę danych użytkownika, jak nazwy i hasła. Celem tej innowacji jest digitalizacja dokumentów personalnych – Organizatorzy się bardzo postarali, jest tu wszystko, czego startupy potrzebują: venture capitals i firmy zainteresowane naszym biznesem. Wychodzę stąd z pełnym wizytownikiem nowych kontaktów. – dodał Tomalka.

Jako czwarty wystąpił LiveCall z Warszawy – technologia, która ułatwia firmom generowanie leadów sprzedażowych oraz komunikację głosową z potencjalnymi klientami, którzy odwiedzili stronę internetową. Na zdjęciu Andrzej Morawski, CEO.

Piątym startupem na scenie był SalesBook z Warszawy, nowej generacji narzędzie dla zespołu sprzedawców mobilnych, którego celem jest zwiększenie produktywności ich pracy. – Spotkaliśmy tutaj kilka interesujących osób, w tym inwestorów. Pitchowałem na scenie i po tym do mnie podeszli. Myślę, że ten event będzie efektywny dla naszej przyszłości – powiedział Jacek Maciak, CEO SalesBook.

Ostatni pitch wieczoru, Train&Benefit zaprezentował nam swoją aplikację mobilną, której celem jest motywacja pracowników do aktywności fizycznej. – Dla mnie, jako osoby, która mieszka w Berlinie, jest to interesująca inicjatywa, aby spotkać tutaj ludzi z polskiej sceny startupowej. – powiedziała Paulina Bagińska, założycielka Train&Benefit.

Po ekscytujących prezentacjach widownia wysłuchała panelu dyskusyjnego pod hasłem The Future of Digital Work, gdzie dyskutowano jak wyglądać będzie praca przyszłości z punktu widzenia startupów, inwestorów, czy działu HR. W panelu wzięli udział: Simon Stegemann – n3xtcoder, Dr. Tina Klüwer – parlamind, Dr. Philipp Semmer – Motu Ventures, Lutz Leichsenring – Young Targets i René Bohne – geeny IoT Platform – Telefónica. Panel dyskusyjny moderował Tobias Szarowicz.

Po interesującej dyskusji przyszedł czas na upragniony networking. Ula Lachowicz (Polish Berlin Tech), współorganizatorka eventu stwierdziła, że druga edycja Polish Tech Night była dużym sukcesem zarówno pod względem zainteresowania startupów i inwestorów, jak i zarówno polsko-niemieckiej społeczności technologicznej. Adam Formanek (SIBB e.V. / Projekt LOOKOUT) potwierdził, dodając – mieliśmy idealne możliwości networkingowe, wspaniały wieczór oraz wysłuchaliśmy ciekawych rozwiązań, które mają swoją przyszłość w Polsce i Niemczech, a może nawet globalnie. Joanna Skuza (SpeedUp Venture Capital Group) zapowiedziała na koniec, że trzecia edycja eventu, która planowana jest jesienią, będzie jeszcze ciekawsza!

Relacja wideo z Polish Tech Night od partnera Corporatevideo.pl już wkrótce!


Foto by Dominik Tryba. Więcej zdjęć na stronie polishtechnight.com

Głównym partnerem wydarzenia jest Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Konsulatu Generalnego RP w Kolonii. Głównym sponsorem jest firma Codete GmbH. Dodatkowo sponsorami wydarzenia są: Bayer Grants4Apps oraz The Law Firm RGW Rocławski Graczyk i Wspólnicy. Event wspierają partnerzy: Ambasada RP w Berlinie, Basecamp Telefonica Berlin, Kancelaria Härting, Producent Filmowy Corpovideo.de, Berlin Partner, Enterprise Europe Network, Cube, Berlin Adlershof, media.net, Technopark Pomerania, Gründerszene i Krakowski Park Technologiczny.