Ruszyła wakacyjna kampania Tchibo „Lato z Family” zrealizowana przez Grupę Corporate Profiles DDB

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszyła wakacyjna kampania Tchibo „Lato z Family” zrealizowana przez Grupę Corporate Profiles DDB

Ruszyła ogólnopolska wakacyjna kampania Tchibo Family - „Lato z Family”. Wraz z „Projektem Plaża TVN”, „Lato z Family” zagości w 6 wakacyjnych miejscowościach, zapraszając do Strefy Family, w której na urlopowiczów czeka mnóstwo atrakcji.

Ruszyła ogólnopolska wakacyjna kampania Tchibo Family - „Lato z Family”. Wraz z „Projektem Plaża TVN”, „Lato z Family” zagości w 6 wakacyjnych miejscowościach, zapraszając do Strefy Family, w której na urlopowiczów czeka mnóstwo atrakcji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

O „Lecie z Family” z pewnością będzie głośno, bowiem kampania będzie miała silne wsparcie mediowe: wejścia w wakacyjnych programach TVN i TTV, liczne publikacje w prasie i Internecie, billboard sponsorski oraz kampanię w mediach społecznościowych.

Za kreację KV, POS, TVC (billboard sponsorski 8”, prod. CUT/CUT) oraz pełne BTL’owe wsparcie eventu, a także kampanię SOME odpowiada Gutenberg Networks Warszawa i DDB&tribal. Kampanię w social mediach wspiera Media DDB&tribal (Grupa OMD). Za koordynację działań mediowo-sponsoringowych z TVN odpowiada dom mediowy Initiative Media.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij