Ruszyła ogólnopolska wakacyjna kampania Tchibo Family – „Lato z Family”. Wraz z „Projektem Plaża TVN”, „Lato z Family” zagości w 6 wakacyjnych miejscowościach, zapraszając do Strefy Family, w której na urlopowiczów czeka mnóstwo atrakcji.
O „Lecie z Family” z pewnością będzie głośno, bowiem kampania będzie miała silne wsparcie mediowe: wejścia w wakacyjnych programach TVN i TTV, liczne publikacje w prasie i Internecie, billboard sponsorski oraz kampanię w mediach społecznościowych.
Zobacz również
Za kreację KV, POS, TVC (billboard sponsorski 8”, prod. CUT/CUT) oraz pełne BTL’owe wsparcie eventu, a także kampanię SOME odpowiada Gutenberg Networks Warszawa i DDB&tribal. Kampanię w social mediach wspiera Media DDB&tribal (Grupa OMD). Za koordynację działań mediowo-sponsoringowych z TVN odpowiada dom mediowy Initiative Media.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]