Scena w spocie jest wariacją na temat jednego z odcinków, w którym poznajemy historię tego, jak stajenny Wylis staje Hodorem. Zmiana sloganu z charakterystycznego dla GoT na „chicken with rice” powoduje na twarzy aktora panikę. Jak na rozkaz zaczyna powtarzać, hasło posiłku, w taki sam sposób, jak podczas sceny, kiedy „Hold the door” zakorzeniło się w pamięci jego serialowego bohatera.
Za kreację reklamy odpowiedzialna jest agencja BBH. Spot powstał, by promować nowy Ricebox w ofercie KFC.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Przypomnijmy, że „Gra o tron” to amerykański serial fantasy stworzony na podstawie „Pieśni lodu i ognia” autorstwa amerykańskiego pisarza George’a R. R. Martina.
PS
SodaStream w swojej komunikacji nie raz wykorzystała wizerunek i nawiązania do serialu. W jednej z reklam pojawiła Hannah Waddingham jako Septa Unella oraz Hafþór Júlíus Björnsson, czyli Góra, a scenariusz spotu nawiązywał do słynnego – marszu wstydu Carsei.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing