Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowa twarz NapoleonCata

Ostatnie miesiące były dla NapoleonCata czasem intensywnych zmian. Dziś firma przeszła kolejną istotną transformację. Tym razem chodzi o ‘nową twarz’ spółki, czyli odświeżoną identyfikację wizualną marki.
O autorze
1 min czytania 2017-07-05

Aktywny rozwój narzędzia

Od początku tego roku NapoleonCat został wzmocniony przez kilka istotnych usprawnień funkcjonalnych i nowych opcji. Użytkownicy otrzymali również mechanizm umożliwiający aktywny monitoring hashtagów na Instagramie, poszerzone zostały działania reguł umożliwiających automatyczną moderację treści na Facebooku, a także monitoring Internetu dzięki integracji z Brand24. Największą zmianą ostatnich miesięcy było wprowadzenie Inboxa, czyli social mediowej skrzynki odbiorczej, która zyskała odświeżony wygląd, nowe opcje, a przede wszystkim stała się bardziej przyjazna w obsłudze dla użytkowników.

Dziś wprowadzona została kolejna równie istotna zmiana, która tym razem dotyczy nowej identyfikacji wizualnej marki.

Silna pozycja na rynku

NapoleonCat, jako narzędzie do analityki i zarządzania marką w mediach społecznościowych, w ciągu ponad sześciu lat działalności zbudował stabilną pozycję na polskim rynku. Obecnie działania marki skupiają się na osiągnięciu podobnego sukcesu na rynkach zagranicznych. Kompleksowa oferta, w tym: analityka, publikacja i moderacja treści, raportowanie; sprawna obsługa, ciągłe rozwijanie narzędzia wraz z ewolucją rynku i potrzeb klientów – to główne elementy wyróżniające NapoleonCata na tle konkurencji. Zmiana identyfikacji wizualnej ma na celu podkreślenie aktywnego rozwoju i ostatnich, dynamicznych zmian. Nowe logo nawiązuje do znaku, który obowiązywał w firmie od ponad 6 lat. Stało się jednak nowocześniejsze, prostsze i bardziej czytelne.

Zmianom identyfikacji wizualnej towarzyszy zmiana strony internetowej. Trwa także sukcesywny redesign samej aplikacji pod kątem poprawy user experience, wydajności oraz dostosowania do aktualnych kierunków projektowania aplikacji użytkowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowy layout strony można zobaczyć pod adresem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing