W swojej nowej roli Jacek Dembicki będzie zarządzał grupą specjalistów zajmujących się w agencji PR-em produktu. Zmiana ta wynika z realizacji strategii rozwoju agencji i wzrostu liczby członków zespołu.
Jako digital marketing specialist, Jakub Misiura będzie koncentrował swoje działania wokół zadań z dziedziny content marketingu oraz promocji i kształtowania komunikacji z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych. Utworzenie tego stanowiska wiąże się z rozszerzeniem zakresu usług oferowanych przez SAROTA PR.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024