Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

IMAGINE przygotowała działania digitalowe dla kampanii Nest Banku „Superfotelik”

IMAGINE przygotowała landing page oraz opracowała materiały digitalowe na potrzeby kampanii Nest Banku, prowadzonej pod hasłem „Superfotelik chroni na bank”. Celem tej akcji CSR jest uświadomienie rodzicom, jak ważny jest wybór odpowiedniego i bezpiecznego fotelika dla ich dziecka.
O autorze
1 min czytania 2017-07-07

W ramach akcji bank przygotował także specjalną ofertę kredytów bezkosztowych na zakup fotelika.

Na potrzeby tej skierowanej do rodziców kampanii agencja IMAGINE przygotowała specjalny landing page pod adresem. Na stronie w formie filmów instruktażowych prezentowanych jest pięć zasad mówiących o tym, jak prawidłowo dbać o bezpieczeństwo dziecka w samochodzie oraz jak kupić odpowiedni fotelik. Porady dotyczą: doboru fotelika do wagi, wzrostu i wieku dziecka, potrzeby przymierzenia fotelika do swojego samochodu, zmiany fotelika na większy i wybrania na to odpowiedniego momentu, ewentualnego kupna fotelika używanego oraz wyższości fotelika nad podstawką. Zasady przygotował i prezentuje je w materiałach instruktażowych Paweł Kurpiewski, ekspert ds. bezpieczeństwa dzieci w samochodach i biomechanik zderzeń. Partnerem merytorycznym akcji jest serwis fotelik.info.

IMAGINE była odpowiedzialna również za przygotowanie digitalowych materiałów (grafik i bannerów) towarzyszących kampanii. Współpraca agencji i Klienta przy akcji odbywa się w ramach stałej współpracy.

Akcję wspiera kampania telewizyjna (m.in. w takich stacjach telewizyjnych jak TVP, Polsat, TVN i stacje tematyczne) i internetowa, w ramach której ukazują się m.in.: artykuły w serwisach Pudelek, Jastrząb Post, serwisach parentingowych (babyboom.pl, MjakMama24.pl, mamadu.pl) i serwisach motoryzacyjnych (autocentrum.pl, superauto24.pl), bannery na portalach WP i serwisach należących do Agory, reklamy na YouTube oraz ogłoszenia na OLX.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Główne hasło kampanii, która potrwa do końca września, brzmi „Superfotelik chroni na bank”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing