TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Opieka i rekrutacja – Promedica24 z kampanią reklamową w telewizji

Ruszyła najnowsza kampania telewizyjna Promedica24. Lider rynku usług opiekuńczych chce zachęcić do spróbowania swoich sił w zawodzie opiekunki seniorów.
O autorze
1 min czytania 2017-07-10

Promedica24 startuje w najbliższy poniedziałek z kampanią reklamową na ekranach stacji telewizyjnych. Głównym celem kampanii jest pokazanie zawodu opiekunki osoby starszej i zachęcenie do spróbowania w nim swoich sił. Grupą docelową kampanii są niepracujące kobiety w wieku

35-39 lat, dla których praca opiekunki może być okazją do aktywizacji zawodowej i wsparcia domowego budżetu. Kampania podkreśla również dodatkowy bonus pieniężny, jaki można uzyskać

w przypadku zgłoszenia się do pracy w trakcie trwania kampanii. Spot emitowany będzie na antenach TVP1, TVP2, TVN i Polsatu oraz w stacjach tematycznych.

Agnieszka Niedziela, dyrektor ds. marketingu w Promedica24 podkreśla, że to jedna z większych kampanii reklamowych firmy w ostatnim czasie: „Jesteśmy liderem rynku usług opiekuńczych, zresztą nie tylko w Polsce. A ponieważ wakacje to tradycyjny okres poszukiwania zajęć zarobkowych, to chcemy pokazać alternatywę w postaci opieki nad osobą starszą. To praca w pełni legalna, a chociaż ciężka, to na pewno dobrze płatna. Paniom, które do nas się zgłoszą, oferujemy dodatkowy bonus pieniężny w wysokości 100 EUR. Przy okazji, pokazując jak wygląda opieka nad seniorem, chcemy odczarować zawód opiekuna i pokazać, że pełni on ważną rolę społeczną.”

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kreacje na potrzeby kampanii reklamowej przygotowała agencja Walk Creative, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD (Macroscope). Kampania będzie wspierana licznymi działaniami w Internecie, za które odpowiada agencja Cube Group. Kampania startuje 10 lipca.

Słuchaj podcastu NowyMarketing