Jaki jest więc złoty środek, który przekona nas do bratania się z marką?
Muzyka, która jest nieodzowną częścią naszego życia angażuje najbardziej. Słuchamy jej pracując, sprzątając, a nawet biorąc prysznic, więc nic dziwnego, że największym zainteresowaniem cieszą się markowe festiwale muzyczne!
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jakie marki wykorzystują event marketing, by zatrzymać nas ze sobą jak najdłużej?
Orange Warsaw Festival
Orange Warsaw Festival to impreza, która na stałe przyjęła się w stolicy. Na dwa dni Warszawa przyciąga fanów muzyki z całego świata, gdyż na wydarzeniu występują gwiazdy najwyższego formatu. Samo wydarzenie odbywa się na Torze Wyścigów Konnych na Służewcu. OWF w 2016 roku przyciągnął ponad 50 tysięcy osób! W tym roku, a dokładnie 2 i 3 czerwca mieliśmy okazję posłuchać m.in.: Imagine Dragons, Kings of Leon, Martin Garrix czy Kodaline.
EB Spot Rejs
EB Spot Rejs to mieszanka tętniącego nadwiślańskim życiem klubu Rejs ze znaną marką piwa EB. W ramach cyklu imprez TYMCZASEM odbędzie się seria koncertów, setów DJskich, projekcje filmowe, czy przedstawienia teatralne. Idea TYMCZASEM to stan tu i teraz, etap gdzieś między Młodością a Dojrzałością, czas, by cieszyć się chwilą, bawić, szukać, doświadczać, eksperymentować. Impreza miała swój start 8 lipca, a jako pierwszy na scenie stanął TEN TYP MESS i duet dj’ski Flitrni.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Żywiec – Męskie Granie
Męskie Granie to ogólnopolska trasa koncertowa, której inicjatorem i pomysłodawcą jest marka Żywiec. W wydarzeniu biorą udział czołowi polscy muzycy oraz twórcy sztuk wizualnych. Pierwsza odsłona projektu miała miejsce w 2010 roku, a celem projektu było i jest – zaprezentowanie twórczego oblicza polskiej sceny muzycznej oraz zachęcenie słuchaczy do muzycznych eksperymentów. W tym roku trasa zaczęła się 7 lipca w Poznaniu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Od 2014 imprezą towarzyszącą trasie jest projekt Miejskie Granie. Jest to letni cykl koncertów organizowanych przez markę Żywiec wspólnie z trzema kultowymi muzycznymi miejscami – Wrocławski „Plac Społeczny”, Warszawska „Plażowa” i Poznańska „Maltańska Scena Muzyczna”!
H&M
Rok temu „Królestwo” tym razem „Dworzec”. Tak H&M współpracuje z czołowymi polskimi muzykami. Sympatycy dobrych dźwięków mogli posłuchać najbardziej znanych artystów, którzy występowali na Dworcu Głównym. Projekt jest jednym z elementów globalnego projektu muzycznego H&M Loves Music, który jest rozwijany od 7 lat. „Dworzec” wystartował 9 czerwca i trwał przez kolejne trzy weekendy!
Republika Kaktusa
Były wydarzenia dla fanów muzyki elektronicznej i alternatywnej. Marka lodów Kaktus nie zapomniała o fanach rapu. RAP Republika Kaktusa Tour to wyjątkowe muzyczne wydarzenia na imprezowej mapie Polski! Mnóstwo dobrej muzyki w wykonaniu znanych składów polskiej sceny hip-hopowej sprawiło, że impreza zostanie w naszej pamięci przez długi czas. Republika Kaktusa w trasie dotarła aż do 7 miast w Polsce… Może doczekamy się kontynuacji!
T-Mobile Electronic Beats
T-Mobile Electronic Beats to projekt, którego celem jest odkrywanie i tworzenie nowych trendów w świecie kultury miejskiej. Electronic Beats przełamuje bariery stojące między tym, co już popularne, a tym, co na rozpoznawalność i poklask po prostu zasługuje. Od muzyki, przez technologię, po sztukę – wszędzie możemy odkryć coś, co na zawsze zmieni nasze postrzeganie świata.
Jednym z najpopularniejszych projektów był: T-Mobile Electronic Beats wraz z niesamowitymi Gorillaz, którzy w ramach niecodziennej współpracy odwiedzili Polskę po raz pierwszy w historii, dali iście magentowego czadu!
Jakie jeszcze przykład przychodzą Wam do głowy? Podzielcie się z nami w komentarzach, Na pewno dopiszemy je do naszej festiwalowej listy!