Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Reklama dnia: Old Spice wie, jak nie dać się sztuczkom marketingowym. Od dziś produkty sprzedają matki!

Reklama dnia: Old Spice wie, jak nie dać się sztuczkom marketingowym. Od dziś produkty sprzedają matki!
Prędzej czy później każde dziecko dorasta. Jest to jednocześnie trudne dla nastolatka, jak i dla jego rodziców, szczególnie rodzicielek. Old Spice viralowo szokował nas już niejednym, m.in. matkami wiszącymi na zderzaku samochodu*.
O autorze
1 min czytania 2017-07-10

Marka Procter & Gamble powraca z nową dynamiką w reklamach, parodiując modę na chwyty marketingowe.

„Beach Budz” pokazuje, jak dwie matki, przyjaciółki przechadzają się po plaży, by natknąć się na szturm zagrań marketingowych. Czy ośmiornica płynąca motorówką i ciągnąca za sobą niedźwiedzia, który reklamuje markę to nie przesada? Zobaczcie sami!

Poniżej wszystkie spoty najnowszej kampanii Old Spice:





LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

*tutaj możecie zobaczyć matkę jadącą w koszu na pranie 😉

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nie tylko matki śpiewały dla marki. Kilka miesięcy temu Old Spice wyemitował „Dad Song”, który w humorystycznym kontekście ukazuje odmienne reakcje mam i ojców w chwili wejścia ich syna w męski świat, któremu towarzyszy pierwsze użycie dezodorantu tej marki. W spocie „Dad song” chór obojga rodziców wyśpiewuje pełną humoru, autorską piosenkę promującą Old Spice, która od ponad 75 lat towarzyszy młodym mężczyznom w okresie ich wejścia w dorosłość.

PS 3

W tym roku Old Spice przywróciło w spocie na SuperBowl legendarnego mężczyznę, w którego rolę wcielił się Axel Kiener. Reklama miała być pocieszeniem, jeśli mężczyźni poczują się rozczarowani innymi reklamami wyświetlanymi podczas Super Bowl.



PS 4

Old Spice, marka powszechnie znana i lubiana, jednak dla naszych dziadków czy ojców była czymś innym… Jak zmienił się wizerunek i przekaz Old Spice’a na przestrzeni lat w USA? Przeczytajcie → tutaj.