Gdański projekt wśród najlepszych kampanii społecznych 2016

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Gdański projekt wśród najlepszych kampanii społecznych 2016

3 lipca w warszawskim Teatrze Kamienica odbyła się uroczysta gala konkursu Kampania Społeczna Roku 2016. Wśród wyróżnionych kampanii znalazł się projekt Balticarium, którego autorką jest gdańszczanka Natalia Uryniuk.

„Celem konkursu Kampania Społeczna Roku jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym, którego przejawem są kampanie społeczne, czyli działania komunikacyjne na rzecz wspólnego dobra, wykorzystujące działania reklamowe i public relations.”

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Balticarium.com – to pierwsza na świecie wielojęzyczna platforma edukacyjna umożliwiająca poznawanie zwierząt Morza Bałtyckiego. Balticarium otrzymało patronat honorowy Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz patronat honorowy Rzecznika Praw Dziecka. Projekt łączy sztukę, ekologię i naukę, a koncentruje się na środowisku Morza Bałtyckiego i gatunkach zwierząt w nim żyjących. Na stronie www.balticarium.com można zobaczyć ilustracje i animacje zwierząt, przeczytać ciekawostki na ich temat, zobaczyć filmy z podwodnego świata, poczytać lub posłuchać wierszy i najważniejsze – sprawdzić wiedzę lub ją pogłębić grając w edukacyjne gry, cieszące oko kolorową szatą graficzną.

Balticarium otrzymało wyróżnienie w kategorii „Akcje zaangażowane społecznie”. Do konkursu zgłoszono ponad 70 kampanii społecznych. Projekt o zwierzętach Bałtyku był jednym z najmłodszych - działa od niespełna roku. Jury tak uargumentowało swój werdykt:

„Za piękną kreację, potencjał szerzenia idei zagranicą oraz pokazanie, że nawet pojedyncza osoba jest w stanie zrealizować i rozwijać inicjatywę społeczną wykorzystując do tego swój talent.”

Projekt dzięki społecznej pracy Natalii Uryniuk rozwija się dynamicznie i w przeciągu ostatnich miesięcy został zaprezentowany na wystawach w EMGdotART Gallery w Kantonie w Chinach, na Placu Sofijskim w Kijowie na Ukrainie i w licznych miejscach w Polsce. Teraz pojawił się w Warszawie w Galerii Kordegarda. Wystawa swoje otwarcie miała 4 lipca i potrwa do 16 lipca. Kolejne wystawy odbędą się we wrześniu w Wilnie i Kijowie zorganizowane przez Instytuty Polskie

Balticarium powstało dzięki stypendium „Młoda Polska” dla wybitnych młodych artystów w Polsce, które Natalia Uryniuk otrzymała w 2016 r.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij