Cut The Mustard wprowadza komunikacyjnie REEBOK FIT SHOP i uruchamia REEBOK TV

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek sportowych na świecie - Reebok - otworzyła w Warszawie Reebok FIT SHOP - sklep, w którym można płacić wysiłkiem.
O autorze
1 min czytania 2017-07-12

600 m2 powierzchni, sprzęt do ćwiczeń, codzienne treningi, opieka trenera personalnego, strefa chillout oraz pełna kolekcja Reebok – to tylko niektóre atrakcje, jakie czekać będą na wszystkich odwiedzających Reebok FIT SHOP przy pl. Trzech Krzyży.

Agencja Cut The Mustard, która obsługuje kompleksowo markę w Polsce, odpowiada za kampanię, współpracę z influencerami, PR miejsca i wydarzeń oraz dwumiesięczną komunikację całego przedsięwzięcia.

Głównym elementem kampanii jest autorska waluta DELTA z wizerunkami ambasadorów marki, m.in. Joanny Jędrzejczyk, czy Andrzeja Wrony i Karola Kłosa. Walutą DELTA można sfinansować do 1/4 ceny swoich zakupów. Aby ją otrzymać wystarczy przyjść do Reebok FIT SHOP, wylosować i wykonać zadanie treningowe, odebrać walutę za jego wykonanie i obniżyć cenę zakupów – ubrań i butów z nowej kolekcji Reebok jesień / zima 2017.

Wsparciem w stałej komunikacji jest uruchomiona internetowa telewizja, dostępna na facebookowym profilu marki – REEBOK TV, która w swojej ramówce ma m.in. spotkania i rozmowy z dietetykami, stylistami, ekspertami sportowymi, czy też treningi na żywo.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za projekt, przestrzeń oraz koordynację działań w REEBOK FIT SHOP odpowiada agencja Horeca.

Reebok FIT SHOP to przestrzeń otwarta dla każdego do końca wakacji na Pl. Trzech Krzyży 10/14.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajduje się min. marka sportowa Reebok, ubezpieczyciel Aegon, producent leków Polpharma, woda ID’EAU, H&M, PwC MatchBeta, czy Impact360.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się