Małgorzata Walendziewska (Sotrender): W marketingu najważniejsze jest bycie gotowym na ciągłe zmiany

Małgorzata Walendziewska (Sotrender): W marketingu najważniejsze jest bycie gotowym na ciągłe zmiany
Osobą, która tym razem zmierzyła się z Marketingową 11 jest Małgorzata Walendziewska - CMO Sotrendera.
O autorze
1 min czytania 2017-07-13

1. W marketingu najważniejsze jest…

Bycie gotowym na ciągłe zmiany.

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…

Było ich sporo, ale w ostatnim czasie był to projekt przebudowy raportów Trends.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…

Mam nadzieję, że cały czas przede mną!

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to…

Każdy, który przynosi satysfakcję ludziom przy nim pracującym.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. Kampania, której twórcom mogłabym zazdrościć, to…

Nie zazdroszczę. Kibicuję fajnym ludziom, cieszę się z ich sukcesów i robię swoje.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…

VR, który bardzo mocno może przeobrazić naszą pracę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…

Może nie do końca przereklamowane co po prostu złe – to działania bez oparcia w danych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze jest…

Szczerość w komunikacji.

9. Swoje inspiracje czerpię…

Ze spotkań i rozmów z ludźmi.

10. Moja kampania marzeń…

Wprowadziłaby realną zmianę.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

Zmusza mnie do nauki czegoś nowego każdego dnia.