TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Małgorzata Walendziewska (Sotrender): W marketingu najważniejsze jest bycie gotowym na ciągłe zmiany

Małgorzata Walendziewska (Sotrender): W marketingu najważniejsze jest bycie gotowym na ciągłe zmiany
Osobą, która tym razem zmierzyła się z Marketingową 11 jest Małgorzata Walendziewska - CMO Sotrendera.
O autorze
1 min czytania 2017-07-13

1. W marketingu najważniejsze jest…

Bycie gotowym na ciągłe zmiany.

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…

Było ich sporo, ale w ostatnim czasie był to projekt przebudowy raportów Trends.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…

Mam nadzieję, że cały czas przede mną!

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to…

Każdy, który przynosi satysfakcję ludziom przy nim pracującym.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. Kampania, której twórcom mogłabym zazdrościć, to…

Nie zazdroszczę. Kibicuję fajnym ludziom, cieszę się z ich sukcesów i robię swoje.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…

VR, który bardzo mocno może przeobrazić naszą pracę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…

Może nie do końca przereklamowane co po prostu złe – to działania bez oparcia w danych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze jest…

Szczerość w komunikacji.

9. Swoje inspiracje czerpię…

Ze spotkań i rozmów z ludźmi.

10. Moja kampania marzeń…

Wprowadziłaby realną zmianę.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

Zmusza mnie do nauki czegoś nowego każdego dnia.