Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kusznierewicz ambasadorem konkursu Siemens Kocham TO!

Ruszyła druga edycja konkursu „Kocham TO!” skierowanego do konsumentów wyróżniających się ciekawymi pasjami. Ambasadorem kampanii organizowanej przez markę Siemens został „Żeglarz wszech czasów” Mateusz Kusznierewicz, pierwszy Polak, który zdobył medal olimpijski w żeglarstwie.
O autorze
1 min czytania 2017-07-13

Kocham TO!

Druga odsłona konkursu Siemens Kocham TO! stanowi kontynuację zapoczątkowanej w zeszłym roku kampanii marki Siemens w Polsce. Jej głównym celem jest promowanie marki i wszystkich jej grup produktowych AGD poprzez emocje związane z pasjami i nawiązanie tym samym do świata jej wartości – nowoczesnego designu, szybkości i innowacyjnej technologii. W drugiej edycji konkursu konsumenci zachęcani są do dzielenia się swoją pasją i wymarzonym miejscem na świecie do jej rozwijania, a także inspirowania innych poprzez udostępnianie zdjęć i filmów z #kochamto. Zadanie konkursowe polega na opisaniu i jak najciekawszym przedstawieniu swojej pasji i miejsca na świecie, które jest z nią powiązane. Zgłoszenia dokonywane przez stronę oceniać będzie tegoroczny ambasador konkursu – polski żeglarz sportowy, mistrz olimpijski i mistrz świata, uhonorowany w 2004 r. tytułem „Żeglarzem wszech czasów” Mateusz Kusznierewicz. Główną nagrodą w konkursie jest podróż do wskazanego miejsca i ekspres do kawy Siemens EQ.9.

Kampania głównie opierać się będzie na niestandardowych działaniach w mediach społecznościowych – FacebookAds, IndaHash i komunikacji na profilu Siemens Home, której głównym bohaterem będzie Mateusz Kusznierewicz. Dodatkowo, kampania wspierana będzie przez działania PR.

Akcję przygotowała agencja Insignia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj