Magdalena Mulenga dołącza do Isobar Poland Group jako operations director

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Magdalena Mulenga dołącza do Isobar Poland Group jako operations director

Z początkiem lipca Magdalena Mulenga dołączyła do Isobar Poland Group. Jako operations director będzie odpowiadać za udoskonalenie efektywności operacyjnej, tworzenie i monitorowanie procesów oraz integrację wybranych obszarów działania agencji wchodzących w skład Isobar Poland Group.

Mulenga przeszła do Isobar Poland Group z agencji iProspect, która podobnie jak Isobar, działa w ramach polskiego oddziału grupy Dentsu Aegis Network. Przez ostanie 3 lata pełniła w iProspect funkcję client service directora, a następnie członka zarządu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Dołączenie Magdy do zespołu Isobar Poland Group pozwoli nam na jeszcze szybsze przeprowadzenie integracji w wybranych obszarach. Wierzę, że jej doświadczenia w zarządzaniu zespołami produkcyjnymi i znajomość specyfiki działania agencji należących do grupy Dentsu Aegis Network Polska spowoduje, że procesy Isobar Poland Group będą bardziej efektywne i lepiej dopasowane do potrzeb klientów - mówi Agata Szeliga-Staszkiewicz, managing director Isobar Poland Group.

Magdalena Mulenga w latach 2014-2017 była związana z iProspect, którego zespołem początkowo kierowała. Była zaangażowana w proces akwizycji spółki Marketing Wizards. W czerwcu 2015 roku, po sfinalizowaniu akwizycji, objęła stanowisko członka zarządu tej agencji. Odpowiadała m.in. za integrację obu zespołów oraz integrację z Dentsu Aegis Network, zarówno lokalnie jak i globalnie.

Wcześniej, jako dyrektor operacyjny, pracowała w agencji Fast White Cat, gdzie odpowiadała za launch kompleksowej usługi tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi w wielu obszarach funkcjonowania w tym m.in. web development, marketingu, logistyki oraz obsługi klienta. W latach 2012-2013 zarządzała, należącą do GroupM, agencją performance marketingu Quisma. Przed dołączeniem do Quismy Mulenga przez ponad 6 lat związana była z domem mediowym Mindshare Polska.

Isobar Poland Group działa w ramach polskiego oddziału Dentsu Aegis Network Polska. W skład grupy wchodzą: agencja reklamowa Isobar Polska, agencja interaktywna Lubię to – linked by Isobar oraz hub technologiczny Hypermedia – linked by Isobar. Isobar Poland Group zatrudnia ponad 400 ekspertów pracujących w Warszawie i Białymstoku.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij