Team kreatywny Kartasiński i Piotrowski dołącza do Walk

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Team kreatywny Kartasiński i Piotrowski dołącza do Walk

Do Walk Creative dołączył duet kreatywny - Tomasz Kartasiński jako Art Director i Jędrzej Piotrowski na stanowisku Copywriter. Wcześniej pracowali razem m.in. w Pompidou. Wspólnie tworzyli i realizowali koncepty kreatywne dla takich klientów jak: Durex, Beckers, Tikurilla czy Zelmer.

Tomasz Kartasiński z branżą reklamową jest zawiązany od ponad 8 lat. W swojej pracy łączy doświadczenie w tworzeniu kreacji ATL, BTL i digital z pasją artystyczną. Jako ilustrator jest znany pod pseudonimem Tomasz Wagner. Przed dołączeniem do Walk Creative pracował m.in. w GPD Agency i San Markos. Tworzył koncepty kreatywne dla takich klientów jak: Raiffeisen Bank, HBO, Samsung, Sony czy Dolce&Gabbana.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jędrzej Piotrowski przez ostatnie 2 lata jako Copywriter pracował w agencji Publicis, tworząc i realizując koncepty kreatywne m.in. dla BGŻ BNP Paribas, Renault, BGŻ Optima. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w John Pitcher, pracując dla Lecha, PGNiG, Nike czy Lirene.

W Walk Creative Kartasiński i Piotrowski jako duet kreatywny dołączyli do zespołu obsługującego jednego z kluczowych klientów grupy marketingowej Walk.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij