Jak mówią przedstawiciele Under Armour, za każdym razem, kiedy w Rio kobieta wygrywała w danej dyscyplinie, była porównywana do równie dobrego sportowca płci przeciwnej. Amerykańska marka skupiła się na historii 5 kobiet, które osiągnęły wiele w sporcie. Kampania „UNLIKE ANY” sprzeciwia się stereotypom i pokazuje, że to nie płeć, ubrania, ani kolor skóry, pozwalają osiągnąć obrany cel. Liczy się silna wola idąca w parze z miłością do wykonywanej pasji.
Co wyróżnia kampanie? Fakt, że marka do współpracy zaprosiła wybitnych poetów, takich jak Dominique Christina i Saul Williams, aby opisali oni historię życia sportsmenek. Zobaczcie:
Agencją odpowiedzialną za kreację kampanii jest Droga5 NY.
PS
To nie jedyna marka, która walczy z nierównym traktowaniem kobiet w świecie sportu. Nike w swojej komunikacji kierowanej do nich pokazuje, że mogą one osiągnąć wszystko, o czym tylko marzą, bo siła jest w nich! Od stycznia Training Club marki wydał cztery różne reklamy regionalne, które mówią bezpośrednio do płci pięknej, by te miały siłę zmieniać normy społeczne.
PS2
Chłopcy, tak jak dziewczynki, przynajmniej raz w życiu słyszeli, jak powinni się zachowywać, “Bo prawdziwy mężczyzna…”. W jednej z reklam AXE widzimy jednak, że schematy poddawane są pod rozważanie. Czy mężczyźnie naprawdę wypada…?