Michał Bucholc Dyrektorem Kreatywnym w Agencji GONG

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Michał Bucholc Dyrektorem Kreatywnym w Agencji GONG

Michał Bucholc z reklamą i marketingiem interaktywnym związany jest od niemal dekady.


Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W strukturach GONG w ciągu ostatnich 4 lat był odpowiedzialny za obsługę kreatywną kluczowych klientów oraz koncepcje przetargowe. Wcześniej na stanowisku Associate Creative Director skutecznie kierował zespołem kreatywnym, który stworzył kampanie reklamowe dla takich marek jak Ceneo, Acer, Unilever, Martini, Aviva. Laureat MIXX Awards, KTR, Kreatura, Young Creatives Cannes Lions. Prywatnie zapalony filmowiec i były kabareciarz.

Awans zbiegł się w czasie z powiększeniem przez GONG grona swoich klientów o takie marki jak Żywiec, Hasbro i Tauron. Michał będzie odpowiedzialny za nadzór nad zespołem kreacji w projektach realizowanych dla tych klientów.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij