W strukturach GONG w ciągu ostatnich 4 lat był odpowiedzialny za obsługę kreatywną kluczowych klientów oraz koncepcje przetargowe. Wcześniej na stanowisku Associate Creative Director skutecznie kierował zespołem kreatywnym, który stworzył kampanie reklamowe dla takich marek jak Ceneo, Acer, Unilever, Martini, Aviva. Laureat MIXX Awards, KTR, Kreatura, Young Creatives Cannes Lions. Prywatnie zapalony filmowiec i były kabareciarz.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Awans zbiegł się w czasie z powiększeniem przez GONG grona swoich klientów o takie marki jak Żywiec, Hasbro i Tauron. Michał będzie odpowiedzialny za nadzór nad zespołem kreacji w projektach realizowanych dla tych klientów.