W ostatnich sekundach filmu dowiadujemy się, że mowa o relacji pomiędzy właścicielem i jego psem.
Niedawno w mediach społecznościowych na profilach osób takich jak Marta Wierzbicka, Zofia Zborowska, Marek Hoffmann (youtuber znany jako AdBuster), Julia Rosnowska, Barbara Hetmańska czy Claudia Kowalewska (znana z Instagrama jako Pochłonięta), pojawiły się krótkie filmy. Bohaterowie materiałów opisują w ich swoją relację z bliską dla nich osobą. Mówią m.in. o tym, jak się poznali, jak wspierają siebie nawzajem. Poruszają też trudny temat rozłąki i śmierci kogoś tak bliskiego. W ostatnich ujęciach okazuje się, że wideo opowiada o… psach osób występujących w materiale. Film kończy się słowami podkreślającymi, że pies to członek rodziny.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jak pokazuje wideo, dla wielu ludzi pies to wyjątkowa istota, prawdziwy przyjaciel. Kiedy się pojawia w, zmienia bardzo wiele w życiu. Zosia Zborowska i Marta Wierzbicka nie wyobrażają sobie życia bez swoich psiaków. Na samą myśl o ich utracie, dziewczynom stają łzy w oczach. Julia Rosnowska przyznaje, że zwierzaki pomogły jej poradzić sobie z trudnymi chwilami, kiedy zamknęła się na resztę świata. Claudia Kowalewska dzięki swojemu szczeniakowi Taco lepiej zniosła trudny okres leczenia onkologicznego. AdBuster i Basia Hetmańska, od kiedy mają czworonogi, stali się bardziej zorganizowani i odpowiedzialni.
Na końcu dowiadujemy się, że twórcy tego krótkiego filmu to akcja Karmimy Psiaki. Organizatorzy projektu mają sposób na to, aby wszystkie zwierzęta były kochane i traktowane jak rodzina. Narzędziem jest Fundacyjny internetowy sklep dla Psiaków – który 100% zysku przeznacza na pomoc bezdomnym psom. Dzięki jego rozwojowi, akcja Karmimy Psiaki będzie zdobywać coraz więcej środków na szukanie domów i wsparcie schronisk.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024