Pirelli kojarzy się głównie ze zmysłowymi zdjęciami, skąpo ubranych modelek w obiektywie sławnych fotografów, ale koncepcja kalendarza wciąż się zmienia. W 2016 r. kalendarz – zamiast perfekcyjnych modelek – pokazał nam zupełnie inne bohaterki zdjęć. Były nimi kobiety sukcesu: działaczki, aktywistki, aktorki, artystki i sportsmenki. 2017 rok przyniósł nam emocje, nie tylko za sprawą swojego tytułu.
Tegorocznym fotografem kalendarza Pirelli 2018 jest Tim Walker, a motywem przewodnim Alicja w Krainie Czarów! Zdjęcia będą odzwierciedlały ilustracje z książki Lewisa Carrolla w nowej aranżacji. Co ciekawe, w tym roku na kartach z kalendarza zobaczymy tylko czarnoskóre modelki. Wśród nich zobaczymy Lupitę Nyong’o, Puffa Daddy’ego, Whoopi Goldberg oraz Naomi Campbell, a także okrzykniętą „czarnoskórą Barbie” – Duckie Thot.
Zobacz również
Dla porównania zobaczcie, jak wyglądały przygotowania do kalendarza w 2017 roku!
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]