Nowa Hoop Cola z guaraną - limitowana edycja z Wilqiem

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa Hoop Cola z guaraną - limitowana edycja z Wilqiem

Hoop Cola wchodzi na rynek z nową propozycją na lato – Hoop Cola z guaraną. W niespotykanym na polskim rynku kształcie butelki z kolcami, nowy napój dostarcza nie tylko orzeźwienia, ale i energii – a to dzięki zawartości guarany. To pierwszy taki produkt na polskim rynku.

Grafika etykiety nawiązuje do nowej kampanii marki i wykorzystuje Superbohatera WILQa i jego humor. Hoop Cola z guaraną to kolejny limitowany produkt pod marką Hoop Cola z wykorzystaniem specjalnie przygotowanego rysunku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Hoop Cola z guaraną to nasza propozycja na lato. Mamy nadzieję, że wykorzystanie popularnego wśród młodych ludzi Superbohatera Wilqa i jego poczucia humoru sprawi, że konsumenci sięgną po tę nowość jeszcze chętniej – mówi Patrycja Giurko, Group Brand Manager Hoop Polska.

Za koncepcję rysunku Wilqa odpowiada agencja Hand Made przy współpracy z autorami komiksu - braćmi Minkiewicz, za projekt opakowania odpowiada agencja Opus B Brand Design.

6 maja ruszyła kolejna odsłona kampanii Hoop Coli w ramach nowej platformy, której superbohaterem jest Wilq. Po teaserze emitowanym w stacjach telewizyjnych od 15 kwietnia, przyszedł czas na kolejne spoty. Pod hasłem „Nowa Hoop Cola daje supermoce” Wilq w charakterystyczny dla siebie sposób prezentuje „moc ratowania Polski” czy „moc otwierania się na obcych”.

Trzydziestosekundowy spot będzie obecny w telewizyjnych stacjach ogólnopolskich (Polsat, TVN, TVP) i kanałach tematycznych z grupy AtMedia.

- Hoop Cola stawia na kontakt z młodym odbiorcą, nie stroni w komunikacji od absurdu, nie moralizuje oraz z dystansem mówi o sobie samej. Jednocześnie wciąż zgodnie z pozycjonowaniem marki nawołuje do otwierania się nas Polaków na innych z wykorzystaniem supermocy, które daje Hoop cola: „Odkręć moc. Otwórz się na innych – mówi Patrycja Giurko, Group Brand Manager Hoop Polska.

Na rynku obecna jest limitowana edycja Hoop Coli w butelkach półlitrowych, prezentujących superbohatera Wilqa. oraz supermoce, które można zyskać po wypiciu Hoop Coli, np. moc przepowiadania przeszłości, czy moc bycia tu i teraz. W ramach kampanii prowadzone są również działania w internecie i na Facebooku.

Za współpracę z Wilq, koncepcję i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Hand Made. Zakupem mediów w telewizji zajmuje się Havas Media. Zakupem mediów w internecie zajmuje się Performance Media.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij