OS3 promuje w sieci LONG4LASHES z portfolio OCEANIC

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
OS3 promuje w sieci LONG4LASHES z portfolio OCEANIC

W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie konceptów kreatywnych i realizację działań w Internecie dla serum przyśpieszającego wzrost rzęs Long4Lashes – kampanię digitalową wraz z aktywacją konsumencką i dedykowaną stroną www.

Oferta OS3 została wybrana w drodze konkursu ofert. Agencja przygotowała strategię komunikacji dla serum oraz koncept dwuetapowej kampanii digitalowej. W pierwszej fazie OS3 zrealizowało kampanię promującą produkt w Internecie. Z początkiem lipca wystartował drugi etap, czyli konkurs dla konsumentów pod hasłem „Pokaż piękno swoich rzęs!” wraz z dedykowanym landing page’em akcji, który zachęca użytkowniczki produktu do podzielenia się z innymi fankami marki efektami przemiany ich rzęs po zastosowaniu serum.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Oceanic S.A to jeden z liderów rynku kosmetycznego. Firma ma w swojej ofercie leki, dermokosmetyki oraz kosmetyki marek AA, Oillan oraz Long4Lashes. W tym roku Oceanic zadebiutował w nowej kategorii produktowej. AA Wings of Color to pierwsza pełna gama kosmetyków do makijażu do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. Firma Oceanic świętuje w tym roku 35-lecie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij