Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

LiquidThread dla Trefl

Agencja LiquidThread rozpoczęła współpracę z firmą Trefl, jednym z największych producentów puzzli i gier w Europie. Pierwszym projektem zrealizowanym w ramach nowej strategii działań Trefl w social media jest Instagra.
O autorze
0 min czytania 2017-07-28

Po wygranym przetargu agencja prowadzi działania dla Trefl na Facebooku i Instagramie. W nowej, odświeżonej komunikacji, offline’owy świat planszowych gier przeniesiony został do online’u. W social mediowych kanałach odbiorcy angażowani są w zabawy, które oprócz rozrywki mają za zadanie edukować i dostarczać wartościowej wiedzy i ciekawostek. Jedną z aktywacji i rozwiązań wykorzystujących możliwości kanału Instagram jest tzw. Instagra – edukacyjny konkurs angażujący użytkowników w zabawę z marką, w którym odpowiadając na pytania wygrywają nagrody. Poszczególne posty w Instagrze zaprojektowane są w ten sposób, aby całość przypominała pole planszowej gry.

LiquidThread współpracuje z firmą Trefl w zakresie kreacji i obsługi social media. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.