TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

LiquidThread dla Trefl

Agencja LiquidThread rozpoczęła współpracę z firmą Trefl, jednym z największych producentów puzzli i gier w Europie. Pierwszym projektem zrealizowanym w ramach nowej strategii działań Trefl w social media jest Instagra.
O autorze
0 min czytania 2017-07-28

Po wygranym przetargu agencja prowadzi działania dla Trefl na Facebooku i Instagramie. W nowej, odświeżonej komunikacji, offline’owy świat planszowych gier przeniesiony został do online’u. W social mediowych kanałach odbiorcy angażowani są w zabawy, które oprócz rozrywki mają za zadanie edukować i dostarczać wartościowej wiedzy i ciekawostek. Jedną z aktywacji i rozwiązań wykorzystujących możliwości kanału Instagram jest tzw. Instagra – edukacyjny konkurs angażujący użytkowników w zabawę z marką, w którym odpowiadając na pytania wygrywają nagrody. Poszczególne posty w Instagrze zaprojektowane są w ten sposób, aby całość przypominała pole planszowej gry.

LiquidThread współpracuje z firmą Trefl w zakresie kreacji i obsługi social media. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.