Jak zostać królem contentu? Warsztaty HowTo IAB Polska poświęcone zagadnieniom marketingu cyfrowego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jak zostać królem contentu? Warsztaty HowTo IAB Polska poświęcone zagadnieniom marketingu cyfrowego

„Do Content Marketing like a king” to tytuł kolejnych warsztatów organizowanych w ramach IAB HowTo - cyklu wydarzeń poświęconych zagadnieniom marketingu online.

Rozpoczynają się właśnie zapisy na wydarzenie, w którym wezmą udział przedstawiciele marketerów, agencji reklamowych, agencji interaktywnych i domów mediowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Już 5 września br. w Warszawie podczas całodziennej konferencji IAB Polska zostaną przedstawione najlepsze praktyki i rekomendacje dotyczące marketingu treści. Wydarzenie jest organizowane w ramach IAB HowTo - cyklu wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich ideą jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych digitalowych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej. Tym razem będą to przedstawiciele Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna.

- Postanowiliśmy zorganizować spotkanie branży związane z content marketingiem, by pokazać wielowątkową perspektywę tych działań. Odgrywają one coraz istotniejszą rolę i angażują coraz większe budżety marketerów. Podczas warsztatów skupimy się na wymiarze praktycznym i prezentacji konkretnych case studies – komentuje Maja Biniewicz, szefowa Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna, dyrektor strategiczny ds. handlowych w Grupie ZPR Media.

Podczas spotkania zostaną zaprezentowane kluczowe z punktu widzenia marketerów zagadnienia dotyczące content marketingu, w tym jak organizować działania, kiedy szkolić zespół i zatrudniać specjalistów, a kiedy zdecydować się na współpracę z agencją. W programie wydarzenia znajdzie się 10 wystąpień dotyczących tworzenia i realizacji strategii marketingowej z perspektywy firmy, agencji i wydawcy, budowania person czy sztuki dostosowania prezentowanych historii do odbiorców. Omówione będą także narzędzia, które ułatwiają przygotowanie treści. Uczestnicy dowiedzą się też, jak pogodzić działania content marketingowe z wymaganiami SEO, wykorzystać potęgę wideo oraz efektywnie działać na Facebooku i YouTubie. Dopełnieniem będą prezentacje dotyczące aspektów prawnych content marketingu i reklamy natywnej.

- Żyjemy w społeczeństwie obrazkowym, w którym produkty i usługi kupuje się oczami. We współczesnych reklamach nie ma już „Marioli okocim spojrzeniu”. Nie opowiadamy też, że „teraz mi to Lottto” i „takie rzeczy tylko w Erze”. Czy dziś sam visual wystarczy, by zbudować zamierzoną aluzję lub pozytywne skojarzenia z marką? Czy dobry motion designer może zastąpić copywritera? Moim zdaniem nie. I opowiem dlaczego – komentuje Sławek Skowerski, copywriter w agencji GoldenSubmarine, jeden z prelegentów IAB HowTo.

Wśród innych ekspertów branży, którzy wezmą aktywny udział w warsztatach znajdą się przedstawiciele zarówno agencji, jak i wydawców. Będą to m.in.: Ula Radzińska - prezes zarządu Aude, Ania Gumkowska - dyrektor biznesu lifestyle i wideo Gazeta.pl, Krystian Botko – CEO Talent Media, Łukasz Ciechanek – dyrektor ds. rozwoju w Netsprint, Gosia Kopalak – specjalista ds. Content Marketingu i Native w Media Impact Polska, Paulina Rodak – Audio Video Manager w Independent Digital.

Uczestnictwo w warsztatach jest płatne – opłata wynosi 270 zł netto, a dla posiadaczy certyfikatu DIMAQ 170 zł. Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij