TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Trendy żywieniowe i nowa linia warzywna w Akademii Smaku Sokołów

„Z gruntu dobre” – to linia produktów warzywnych, stanowiąca zupełnie nową kategorię w asortymencie firmy Sokołów S.A. Do współpracy w finalnej fazie tworzenia linii, Sokołów zaprosił blogerów kulinarnych, jako opiniotwórczych przedstawicieli konsumentów.
O autorze
2 min czytania 2017-07-28

Podczas warsztatów w Akademii Smaku Sokołów, blogerzy mogli ocenić smaki produktów oraz poznać możliwości ich wykorzystania w komponowaniu codziennego menu. Warsztaty były również okazją do dyskusji na temat zmieniających się trendów żywieniowych, którym linia Sokołów „Z gruntu dobre” wychodzi naprzeciw. Gościem specjalnym warsztatów była Monika Mrozowska – aktorka, autorka książek kulinarnych, wegetarianka. Produkty „Z gruntu dobre” będą dostępne w sprzedaży od września.

Akademia Smaku Sokołów za cel stawia sobie promocję zdrowego trybu życia, poprzez propagowanie sztuki kulinarnej zgodnej z najnowszymi trendami żywieniowymi. – Współpraca z blogerami jest niezwykle ważnym elementem działań Akademii Smaku Sokołów – mówi Aleksandra Chalimoniuk, Dyrektor Spółki ds. PR i Komunikacji w Sokołów S.A. – Są oni naszymi stałymi gośćmi na organizowanych w Akademii warsztatach, poświęconych szeroko pojmowanej tematyce zdrowej, zbilansowanej diety, która pozytywnie wpływa na jakość całego życia. Cenimy ich zaangażowanie, umiejętności oraz wielką wiedzę merytoryczną – stąd nasz pomysł, by poprosić ich o ocenę produktów z naszej nowej linii, jeszcze przed wprowadzeniem jej na rynek.

Zaproszeni blogerzy mogli przetestować wszystkie produkty warzywne Sokołów, jak również ocenić projekty opakowań i propozycje nazwy. Produkty „Z gruntu dobre” to propozycja dla osób na diecie roślinnej, ale również dla wszystkich, którzy chcą w prosty i wygodny sposób wzbogacić swój codzienny jadłospis w produkty roślinne – mówi Aleksandra Chalimoniuk. – Dlatego do udziału w naszych warsztatach zaprosiliśmy osoby o różnych potrzebach dietetycznych – zarówno jedzące mięso, jak i te, które ograniczyły jego spożywanie. Opinie naszych gości okazały się bezcenne w finalnej fazie tworzenia linii Sokołów „Z gruntu dobre”.

Nowa linia produktów bezmięsnych Sokołów jest odpowiedzią firmy na zmieniające się trendy żywieniowe. Podczas warsztatów zmiany zachodzące w tym obszarze przedstawiła Agnieszka Piskała – dietetyk, ekspert ds. żywienia, szczególnie wiele uwagi poświęcając fleksitarianizmowi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

O tym, jak na co dzień wygląda komponowanie diety w rodzinie o zróżnicowanych wyborach dietetycznych opowiedziała Monika Mrozowska. Przypomniała również, jak ważna jest staranność przy komponowaniu menu, która pozwala zachować nie tylko zbilansowany skład posiłków, ale też odkryć na nowo bogactwo smaków i przyjemność z jedzenia. Goście warsztatów mieli również możliwość wykonania wspólnie z Moniką tzw. rytuałów tybetańskich – zestawu prostych ćwiczeń, wzmacniających kondycję organizmu, dających pozytywną energię i przypływ sił witalnych.

Nieodzownym elementem każdych warsztatów w Akademii Smaku Sokołów jest część praktyczna. Tym razem wspólnie poprowadzili ją Monika Mrozowska oraz Dominik Moskalenko – szef kuchni Sokołów, a do przygotowania potraw użyte zostały również produkty z nowej linii warzywnej. Uczestnicy warsztatów przygotowali barszcz z mlekiem kokosowym oraz chleb chapati według przepisów Moniki Mrozowskiej, oraz dwie propozycje kulinarne Dominika Moskalenki – pierogi z pasztetem warzywnym z nowej linii „Z gruntu dobre” i deser buber. Warsztaty zakończył wspólny posiłek, który był też okazją do rozmów z ekspertami sokołowskiej Akademii Smaku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się