„Ż jest za krótkie”, żeby nie remiksować! Męskie Granie wykorzystuje technologie, by urozmaicić komunikacje festiwalu

„Ż jest za krótkie”, żeby nie remiksować! Męskie Granie wykorzystuje technologie, by urozmaicić komunikacje festiwalu
Od kilku lat Męskie granie zaskakuje nie tylko muzyką, ale także eksperymentami. Co roku odpowiedzialni za trasę stawiają sobie za zadanie zaskoczyć odbiorcę czymś nowym. W tym roku postawili na innowacyjność z nutką technologii!
O autorze
1 min czytania 2017-07-28

Remiks Ż, czyli pierwszy na świecie teledysk, który dopasowuje się do nastroju!

Jak działa ta technologia? Specjalny program łączy się z kamerą internetową w naszym komputerze, skanuje twarz internauty i dzięki zaawansowanym algorytmom, które rozpoznają nasze emocje, dopasowuje aranżacje tegorocznego hitu trasy. W zależności od emocji odbiorca zobaczy jedną z trzech odsłon teledysku. Może to być hymn tegorocznej trasy w wersji rockowej lub któraś z aranżacji specjalnych: melancholijna wersja zespołu Kamp! i energetyzująca piosenka od XxanaxX.

Aktywację Remiks Ż przygotowała agencja VML, która odpowiada także za działania wokół Męskiego Grania w gigital i social mediach. Wszystkie wersje teledysków do „Nieboskłonu” wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Za realizację odpowiada dom produkcyjny Opus Film, a za postprodukcję studio Televisor.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aby przekonać się jak to działa, wystarczy wejść na → stronę i postępować zgodnie z instrukcją!

Dajcie nam znać, jak podoba się Wam takie wykorzystanie technologii!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wczoraj pisaliśmy o tym, jak Asus wykorzystuje technologię, by sprawić, aby przemierzanie Oceany było jeszce ciekawsze. Agencja Amsterdam Worldwide, na potrzeby marki, zaprojektowała specjalny skafander nurkowy, który podświetla strój w rytm bicia serca.