TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

The Coca Cola Company będzie wspierać walkę z otyłością

8 maja 2013 roku w Atlancie The Coca-Cola Company ogłosiła zobowiązania, których celem jest wspieranie walki z epidemią otyłości poprzez cztery strategiczne działania realizowane we wszystkich 207 krajach, w których firma prowadzi działalność.
O autorze
2 min czytania 2013-05-15

„Otyłość jest obecnie najtrudniejszym problemem zdrowotnym dotykajacym niemal każdą rodzinę i społeczność na całym świecie” – powiedział Muhtar Kent, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny The Coca-Cola Company. „Jest to problem społeczny, który wymaga zaangażowania każdego z nas. Jesteśmy zobowiązani, aby uczestniczyć w rozwiązaniu tej kwestii.”

Muhtar Kent oglosił powyższe zobowiązania w związku ze 127 rocznicą powstania Coca-Coli, a towarzyszyli mu w tym wydarzeniu: Nathan Deal, gubernator stanu Georgia oraz Kasim Reed, burmistrz Atlanty. W ten sposób wspólnie zainicjowano serię programów mających na celu zachęcenie mieszkańców Georgii do aktywności fizycznej.

The Coca-Cola Company prowadzi już liczne działania, aby zrealizować wyżej wymienione zobowiązania, w tym: Zredukowano kaloryczność napojów należących do portfolio firmy poprzez oferowanie opakowań o mniejszej pojemności i innowacje produktowe takie jak np. wprowadzanie napojów o niskiej wartości kalorycznej i bez kalorii. Osiemdziesiąt dwa ze 145 napojów dostępnych w Europie to produkty o niskiej i zerowej kaloryczności, zaś w Ameryce Północnej liczba ta sięga 180 z ponad 650 napojów. Ponad 45 produktów dostępnych na świecie jest słodzonych słodzikiem pochodzenia naturalnego na bazie stewii, co pozwala zaoferować alternatywne produkty o mniejszej wartości kalorycznej, tj. Powerade, Sprite, Fanta, vitaminwater i Minute Maid. Ponadto wiele marek oferowanych jest w mniejszych opakowaniach, w tym w mini-puszkach o pojemności 225 ml w USA, Australii, Kanadzie, Korei i Tajlandii, i w szklanych butelkach o pojemności 240 ml lub w mniejszych w ponad 125 krajach.

Dodano informacje o wartości energetycznej poszczególnych napojów na przodzie etykiet, aby ułatwić konsumentom szybkie odczytywanie kaloryczności danego produktu. Działanie to zapoczątkowano w Europie w 2006 r. Wspierane są programy promujące aktywne, zdrowe życie w tysiącach społeczności. W Stanach Zjednoczonych 6 milionów młodych ludzi zwiększyło swoją aktywność fizyczną i wprowadziło zdrowe nawyki dzięki udziałowi w programach klubów dla chłopców i dziewcząt Triple Play Boys & Girls Clubs of America.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W Europie firma wspiera 88 programów pomagających 3 milionom osób w zwiększeniu aktywności fizycznej. W Ameryce Łacińskiej rocznie ponad 26 milionów osób angażuje się w inicjatywy Coca-Coli promujące zdrowy i aktywny styl życia. W Chinach we wspólnych spacerach odbywajacych się w 30 miastach uczestniczy ponad 2 miliony osób. Z kolei w Indiach firma Coca-Cola zainspirowała ponad 22 tysiące uczniów do udziału w szkolnych zawodach w krykiecie. Opracowano wytyczne dot. odpowiedzialnego marketingu, w tym globalnej polityki zakładającej brak reklam produktów firmy w szkołach podstawowych i w gimazjach. Firma Coca-Cola nie reklamuje również napojów w czasie antenowym przeznaczonym dla dzieci poniżej 12 lat gdy stanowią one powyżej 35% widowni.

Firma zobowiązała się również, aby publicznie i aktywnie mierzyć skalę i zasięg swoich działań na stronie Platforma ta zawiera więcej szczegółów dotyczących zobowiązań The Coca-Cola Company i zaprasza do zapoznania się z działaniami firmy oraz dzielenia się uwagami i sugestiami w jaki sposób można wspólnie promować zbilansowaną dietę oraz aktywność fizyczną.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Obecnie firma Coca-Cola oferuje produkty w niemal każdej kategorii napojowej – wodę, wodę wzbogaconą i smakową, herbatę mrożoną, kawę, soki i napoje owocowe, napoje sportowe, napoje energetyzujące i napoje gazowane. Asortyment obejmuje niemal 800 napojów o niskiej wartości kalorycznej lub bez kalorii, co stanowi 25 procent globalnego portfolio produktów. Firma zamierza nadal wprowadzać opakowania o mniejszej pojemności pozwalające na kontrolowanie porcji i nowe słodziki naturalnego pochodzenia, takie jak stewia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się