Walk Creative wzmacnia client service

Do działu obsługi klienta Walk Creative dołączyły Marlena Jagłowska oraz Kamila Smarzewska. Obie objęły stanowiska Account Managerów. Tym samym Walk Creative wzmocniło swoje kompetencje w obszarze client service.
O autorze
1 min czytania 2017-08-01

Marlena Jagłowska z branżą reklamową jest związana od ponad 12 lat. Specjalizuje się w działaniach z obszarów ATL, BTL, ambient i social media. Ostatnio na stanowisku Account/Creative Director w Althermedia odpowiadała za tworzenie strategii marketingowych i realizację kampanii reklamowych m.in. dla L’Oreal, Samsung czy Quercus TFI. Wcześniej przez 2 lata pracowała w firmie Marker Poligrafia, gdzie jako Dyrektor Sprzedaży kierowała działem przetargów publicznych i odpowiadała za obsługę kluczowych klientów, takich jak: Ministerstwo Gospodarki, Gorenje czy Lego. Przez 6 lat była również związana z Brand New Day na stanowisku Account Director, zajmując się realizacją działań m.in. dla Verona Building, Roncato i Fiat Polska. Jest także autorką poradnika dla przedsiębiorców pt. „Reklama AdWords i Facebook krok po kroku. Zrób to sam”, który został wydany w 2015 roku pod patronatem tygodnika Wprost. W Walk Creative dołączyła do zespołu obsługującego jednego z kluczowych klientów Walk, w którym jako Account Manager odpowiada za realizację działań z obszarów ATL i BTL.

Kamila Smarzewska karierę zawodową rozpoczęła w 2007 roku. Przed dołączeniem do Walk była związana z DoDidDone, gdzie jako Account Manager odpowiadała za obsługę Nespresso w zakresie działań field i event marketingowych. Wcześniej przez ponad 5 lat na stanowisku Account Manager w agencji LOUD realizowała działania BTL, eventy i organizowała akcje field marketingowe. Do jej głównych klientów należeli wówczas: Mondelez, Play czy Apsys. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w Fabryce Pomysłów. W Walk Creative jako Account Manager zajmuje się realizacją działań z obszarów ATL i BTL.