Z branżą związana jest od ponad dwóch lat. Doświadczenie zdobywała planując zakup mediów oraz prowadząc kampanie społeczne m.in. antysmogowe „94% krakowian mówi: zmieńmy to!”, czy „Piąte: nie zabijaj! …ale nie w Krakowie. Smog w Krakowie to 1400 zgonów rocznie”. Ich zasięg obejmował nie tylko Kraków i okolice, ponieważ akcje były prowadzone również za granicą.
Obecnie jako Media Planner w agencji interaktywnej INSIGNIA zajmuje się mediami dla klientów z branży FMCG i AGD. Maja Piotrowicz jest również certyfikowanym project managerem oraz trenerką fitness. W branży sportowej działa od ponad 10 lat. Wspiera działania agencji w pracy dla Klientów swoją szeroką wiedzą z zakresu zdrowego odżywania i aktywności fizycznej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024