Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Łukasz Walczak dyrektorem handlowym w agencji GetHero

Agencja GetHero wzmacnia zespół. Dołącza do niego Łukasz Walczak, do niedawna dyrektor handlowy warszawskiego Radia Kolor, który w agencji obejmuje analogiczne stanowisko.
O autorze
1 min czytania 2017-08-01

Do agencji GetHero Łukasz Walczak przechodzi z warszawskiego Radia Kolor, gdzie pracował od 2010 roku, początkowo jako Product Manager, następnie Key Account Manager, a od 2013 r. jako dyrektor handlowy. Odpowiadał w Radiu Kolor za współpracę z klientami takimi jak m.in.: Samsung, Danone, Whirlpool, BGŻ BNP Paribas, Philips, Hasbro, Tchibo, MetLife, Ikea czy warszawskie centra handlowe (Arkadia, Galeria Mokotów, Złote Tarasy). Współpracował także z domami mediowymi i agencjami.

W agencji GetHero, jako dyrektor handlowy, Łukasz Walczak będzie odpowiedzialny przede wszystkim za bezpośrednią współpracę z klientami i new business.

Agencja GetHero jest siecią partnerską YouTube i jednocześnie agencją kreatywną wyspecjalizowaną w video i influencer marketingu. Współpracujący z GetHero na wyłączność influencerzy to m.in.: ReZigiusz, Dezy, Multi, Vertez, Marcin Malczyński, vNARF, Matuss, Tofiki – mają oni ponad 10 mln subskrybentów na YouTube, ponad 5 mln fanów na Facebooku, a łączna liczba wyświetleń ich materiałów na YouTube zbliża się już do 1,3 mld. Wśród klientów i marek, dla których pracowała agencja znalazły się m.in. ING Bank Śląski, mBank, Coca-Cola, Credit Agricole, HP, Sony Playstation, Play, New Balance, Samsung, Ubisoft, Crunchips, EA, Sprite, Komputronik, Lays.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj