Katarzyna Hoszowska przechodzi do OPCOM

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Katarzyna Hoszowska przechodzi do OPCOM

Agencja reklamowa OPCOM powiększa zespół, właśnie dołączyła do niej Katarzyna Hoszowska.

Katarzyna ukończyła Organizację Produkcji Filmowej i Telewizyjnej na wydziale Radia i Telewizji im. Krzysztofa Kieślowskiego Uniwersytetu Śląskiego, jak mówi sama o sobie, zainteresowanie filmem wpisane jest w jej kod DNA.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Z branżą reklamową związana jest od 2011 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach: Demo Effective Launching, S4, czy Brandman, w których pracowała między innymi dla takich marek jak: Wawel S.A., Raiffeisen Polbank, Dominos Pizza, POLOmarket i Colian - brand Oranżada Hellena.

W agencji OPCOM Kasia, na stanowisku Account Managera zasili dział client service.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij