TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Jolanta Piela z Havas Worldwide do H2O Creative na stanowisko Strategy Director

Jolanta Piela obejmie stanowisko Dyrektora Strategii. Do jej kluczowych zadań będzie należał jakościowy nadzór nad strategiami marketingu 360°, zarządzanie podległym zespołem oraz rozwój kompetencji i struktur działu. Piela funkcję obejmie z dniem 1 sierpnia br.
O autorze
1 min czytania 2017-08-02

Jolanta Piela z branżą reklamową i komunikacyjną związana jest od 7 lat, zdobywając doświadczenie zarówno w dużych sieciowych agencjach, m.in. Grey Group Poland i Young &Rubicam Poland, jak i polskich podmiotach, w tym K2 Internet oraz PZL. Przechodząc przez kolejne szczeble kariery zawodowej, odpowiedzialna była za obsługę kliencką w ramach kompleksowych działań strategicznych. W ostatnim czasie na stanowisku Senior Strategy Plannera w Havas Worldwide zajmowała się nadzorem oraz implementacją globalnych kampanii na polski rynek i koordynacją wprowadzania rozwiązań dedykowanych krajom CEE. W portfolio obsługiwanych przez Pielę Klientów znajdują się tacy liderzy branż, jak mBank, IKEA, Danone, Johnson & Johnson, GSK, PZU, PGE, PKO BP, Decathlon, Volvo.

– Strategia to jeden z kluczowych wyróżników naszej agencji. Stanowi podstawę do budowania skutecznych rozwiązań marketingowych dla naszych Klientów zarówno w obszarze biznesowym jak i wizerunkowym. Jolanta ma nie tylko niezbędne doświadczenie poparte licznymi sukcesami, ale także niezwykłą charyzmę i motywację do tego, aby budować nową jakość na rynku. Wiem, że wspólnie stworzymy silną strukturę strategiczną wewnątrz agencji oraz jeszcze bardziej wzmocnimy nasze kompetencje w tym obszarze – komentuje wybór Michał Tomaszuk, CEO w H2O Creative

Obok wspomnianego nadzoru jakościowego nad przygotowywanymi rozwiązaniami strategicznymi i udziału w procesach new businessowych, Piela będzie także odpowiedzialna za rozbudowę i rozwój działu Strategii w agencji.

– Decyzja o przejściu do H2O Creative to kolejny krok, który pozwoli mi na dalszy rozwój kompetencji. Po latach pracy w dużych, sieciowych organizacjach chcę w pełni wykorzystać zdobytą wiedzę i umiejętności u rodzimego gracza. H2O Creative to dynamiczny podmiot, który swoimi dotychczasowymi projektami, a także pasmem sukcesów, zarówno na poziomie realizacji jak i rozwoju portfolio pokazuje, że śmiało może walczyć o największych Klientów bez globalnego wsparcia. To co zdecydowało o zmianie to także fakt, że mam okazję już nie tylko czerpać z organizacji, w której pracuję, ale także być współautorem dalszych osiągnięć agencji – argumentuje Jolanta Piela.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji o H2O Creative dostępnych jest na tej stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing