Ogilvy & Mather autorem kampanii wprowadzającej nju mobile

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ogilvy & Mather autorem kampanii wprowadzającej nju mobile

Autorem strategii komunikacji i idei kreatywnej dla marki nju mobile, należącej do PTK Centertel, jest agencja Ogilvy & Mather Advertising, która wygrała przetarg na wprowadzenie i obsługę marki oraz będzie odpowiedzialna za wszystkie działania związane z komunikacją reklamową nju mobile.

Idea kreatywna kampanii opiera się na przedstawieniu nju mobile jako marki dla niezainteresowanych tym co zbędne. To marka dla wszystkich, których nie interesują limity, długoterminowe zobowiązania, płacenie z góry za niewykorzystane minuty, kolejne „słuchawki” czy drogie oferty, w których „masz wszystko”. Jak przekonuje animowany bohater kampanii, jeśli interesuje Cię tani Internet, rozmowy i SMSy bez długoterminowych zobowiązań, to marka nju mobile jest dla Ciebie!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Autorem kampanii jest zespół kreatywny Ogilvy & Mather Advertising pod przewodnictwem Janka Majle: Bartek Walczuk (Art) i Magda Kaczor (Copy), który ściśle współpracował ze strategami: Elą Twardowską i Rafałem Broniarkiem z Ogilvy Brand Consulting. Pracami zespołu Client Service kieruje Justyna Bublijewska. Za branding i logo nowej marki odpowiedzialna jest agencja Good. Ze strony Klienta w działania zaangażowani byli między innymi: Paweł Patkowski, Szymon Biela oraz Anna Słomska.

Ciekawostką jest to, że w castingu na głos bohatera zwyciężył Bartek Walczuk i to właśnie jego można usłyszeć w spotach.

Za rozwój kampanii w mediach społecznościowych i wszelkie działania on-line odpowiada zespół Ogilvy Interactive pod kierunkiem Jakuba Krawczyka, a za produkcję serii animowanych filmów odpowiada dom produkcyjny Redworks.

Kampania rozpocznie się 26 kwietnia i obejmie swoim zasięgiem: TV, OOH, on-line, print. Media zaplanował dom mediowy MEC.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij