Ogilvy & Mather autorem kampanii wprowadzającej nju mobile

Autorem strategii komunikacji i idei kreatywnej dla marki nju mobile, należącej do PTK Centertel, jest agencja Ogilvy & Mather Advertising, która wygrała przetarg na wprowadzenie i obsługę marki oraz będzie odpowiedzialna za wszystkie działania związane z komunikacją reklamową nju mobile.
O autorze
1 min czytania 2013-05-08

Idea kreatywna kampanii opiera się na przedstawieniu nju mobile jako marki dla niezainteresowanych tym co zbędne. To marka dla wszystkich, których nie interesują limity, długoterminowe zobowiązania, płacenie z góry za niewykorzystane minuty, kolejne „słuchawki” czy drogie oferty, w których „masz wszystko”. Jak przekonuje animowany bohater kampanii, jeśli interesuje Cię tani Internet, rozmowy i SMSy bez długoterminowych zobowiązań, to marka nju mobile jest dla Ciebie!

Autorem kampanii jest zespół kreatywny Ogilvy & Mather Advertising pod przewodnictwem Janka Majle: Bartek Walczuk (Art) i Magda Kaczor (Copy), który ściśle współpracował ze strategami: Elą Twardowską i Rafałem Broniarkiem z Ogilvy Brand Consulting. Pracami zespołu Client Service kieruje Justyna Bublijewska. Za branding i logo nowej marki odpowiedzialna jest agencja Good. Ze strony Klienta w działania zaangażowani byli między innymi: Paweł Patkowski, Szymon Biela oraz Anna Słomska.

Ciekawostką jest to, że w castingu na głos bohatera zwyciężył Bartek Walczuk i to właśnie jego można usłyszeć w spotach.

Za rozwój kampanii w mediach społecznościowych i wszelkie działania on-line odpowiada zespół Ogilvy Interactive pod kierunkiem Jakuba Krawczyka, a za produkcję serii animowanych filmów odpowiada dom produkcyjny Redworks.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania rozpocznie się 26 kwietnia i obejmie swoim zasięgiem: TV, OOH, on-line, print. Media zaplanował dom mediowy MEC.

Słuchaj podcastu NowyMarketing