TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ogilvy & Mather autorem kampanii wprowadzającej nju mobile

Autorem strategii komunikacji i idei kreatywnej dla marki nju mobile, należącej do PTK Centertel, jest agencja Ogilvy & Mather Advertising, która wygrała przetarg na wprowadzenie i obsługę marki oraz będzie odpowiedzialna za wszystkie działania związane z komunikacją reklamową nju mobile.
O autorze
1 min czytania 2013-05-08

Idea kreatywna kampanii opiera się na przedstawieniu nju mobile jako marki dla niezainteresowanych tym co zbędne. To marka dla wszystkich, których nie interesują limity, długoterminowe zobowiązania, płacenie z góry za niewykorzystane minuty, kolejne „słuchawki” czy drogie oferty, w których „masz wszystko”. Jak przekonuje animowany bohater kampanii, jeśli interesuje Cię tani Internet, rozmowy i SMSy bez długoterminowych zobowiązań, to marka nju mobile jest dla Ciebie!

Autorem kampanii jest zespół kreatywny Ogilvy & Mather Advertising pod przewodnictwem Janka Majle: Bartek Walczuk (Art) i Magda Kaczor (Copy), który ściśle współpracował ze strategami: Elą Twardowską i Rafałem Broniarkiem z Ogilvy Brand Consulting. Pracami zespołu Client Service kieruje Justyna Bublijewska. Za branding i logo nowej marki odpowiedzialna jest agencja Good. Ze strony Klienta w działania zaangażowani byli między innymi: Paweł Patkowski, Szymon Biela oraz Anna Słomska.

Ciekawostką jest to, że w castingu na głos bohatera zwyciężył Bartek Walczuk i to właśnie jego można usłyszeć w spotach.

Za rozwój kampanii w mediach społecznościowych i wszelkie działania on-line odpowiada zespół Ogilvy Interactive pod kierunkiem Jakuba Krawczyka, a za produkcję serii animowanych filmów odpowiada dom produkcyjny Redworks.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania rozpocznie się 26 kwietnia i obejmie swoim zasięgiem: TV, OOH, on-line, print. Media zaplanował dom mediowy MEC.

Słuchaj podcastu NowyMarketing