Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Animowany film krótkometrażowy stał się viralem w 24h. Wszystko za sprawą trudnego tematu, który porusza

Animowany film krótkometrażowy stał się viralem w 24h. Wszystko za sprawą trudnego tematu, który porusza
„In a Heartbeat” to krótkometrażowy film, który doceniono nie tylko za animację i ilustrację, ale także za wiadomość i ładunek emocjonalny, który ze sobą niesie. Miłość nie dba o płeć, kolor skóry i nie zna granic. To pierwsza taka animacje o tematyce LGBT, która stała się viralem w zaledwie 24h.
O autorze
1 min czytania 2017-08-04

„In a Heartbeat” to urocza animacja o gejowskiej, nastoletniej miłości, która w ciągu 4 dni została odtworzona na YouTubie ponad 14 milionów razy. Krótki filmik studentów z Ringling College of Art: Beth Davies i Estebana Bravo. Nie usłyszymy tutaj ani jednego słowa, a sceny, które zobaczymy wyrażają więcej niż tysiąc słów. Gwarantujemy, że chusteczki będą potrzebne!

Co ważniejsze, młodzi artyści na stworzenie historii potrzebowali pieniędzy. Przedstawili pomysł i poprosili ludzi w kampanii crowdfundingowej o 3 tysiące dolarów, a ostatecznie zebrali ponad 4 razy więcej!

Zdania na temat filmu są podzielone

Według attitude.co.uk, historia o nastoletniej miłości wywołała burzę w sieci. Niektórzy są zachwyceni takim przedstawieniem sprawy, inny oburzeni. Serwis dotarł nawet do opinii, według których animacja powinna być dostępna tylko dla dorosłych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

A jakie jest Wasze zdanie?

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Temat społeczności LGBTQ jest ciągle gorący. Z okazji 50. rocznicy zakazu dyskryminowania miłości homoseksualnej w Anglii, marka Absolut stworzyła piękną kampanię, która ma na celu podniesienie świadomości o prawach homoseksualnych. Poniżej możecie zobaczyć jak wyglądały plakaty akcji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się