„In a Heartbeat” to urocza animacja o gejowskiej, nastoletniej miłości, która w ciągu 4 dni została odtworzona na YouTubie ponad 14 milionów razy. Krótki filmik studentów z Ringling College of Art: Beth Davies i Estebana Bravo. Nie usłyszymy tutaj ani jednego słowa, a sceny, które zobaczymy wyrażają więcej niż tysiąc słów. Gwarantujemy, że chusteczki będą potrzebne!
Co ważniejsze, młodzi artyści na stworzenie historii potrzebowali pieniędzy. Przedstawili pomysł i poprosili ludzi w kampanii crowdfundingowej o 3 tysiące dolarów, a ostatecznie zebrali ponad 4 razy więcej!
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zdania na temat filmu są podzielone
Według attitude.co.uk, historia o nastoletniej miłości wywołała burzę w sieci. Niektórzy są zachwyceni takim przedstawieniem sprawy, inny oburzeni. Serwis dotarł nawet do opinii, według których animacja powinna być dostępna tylko dla dorosłych.
A jakie jest Wasze zdanie?
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Temat społeczności LGBTQ jest ciągle gorący. Z okazji 50. rocznicy zakazu dyskryminowania miłości homoseksualnej w Anglii, marka Absolut stworzyła piękną kampanię, która ma na celu podniesienie świadomości o prawach homoseksualnych. Poniżej możecie zobaczyć jak wyglądały plakaty akcji.