Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zaplanuj strategię- Startup Sprint Marketing w Poznaniu 24-26 maja

Masz pomysł na to jak w nietuzinkowy sposób promować produkty i usługi? Znalazłeś nowe rozwiązanie skutecznie wspierające sprzedaż? A może masz kłopot ze stworzeniem strategii marketingowej dla swojego startupu? Przyjedź do Poznania na weekend 24-26 maja i weź udział w Startup Sprint Marketing.
O autorze
1 min czytania 2013-05-16

Na marketingu jak na piłce nożnej i polityce znają się wszyscy. Nie wszyscy jednak wiedzą jak łączyć ze sobą elementy marketingowej strategii i jak sprawiać by konsumenci chcieli korzystać z takich a nie innych produktów i usług. Dlatego też tym razem do współpracy przy Startup Sprint zaprosiliśmy specjalistów od marketingu, którzy pomogą uczestnikom w pracach nad ich produktem i strategią. – Mówi Tomasz Czapliński, z funduszu LMS Invest, organizator wydarzenia.

Wydarzenie podzielone zostanie na dwie kategorie. Pierwszą z nich jest Pomysł na startup. W jej ramach uczestnicy będą rozwijać pomysły na nowe rozwiązania. Drugą kategorią jest Strategia to podstawa, w ramach której uczestnicy pod okiem mentorów będą pracować nad zarysem strategii marketingowej dla swojego startupu. Ostatniego dnia prac, w niedzielę zaprezentują przed jury to, co udało im się przez weekend wypracować.

Miłośnicy nowych technologii na pewno zainteresują się poznańską edycją Startup Safary Office Tour – wycieczkę po biurach jednych z najbardziej znanych firm nowotechnolologicznych i miejsca związanych ze startupami. Do obejrzenia będą między innymi biura Wykop.pl, Omni3D oraz Netguru.

Organizatorzy wydarzenia to LMS Invest oraz Grupa Allegro. NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj