Humanizm Wam w duszę, czyli “Owoc kultury” – nowa kampania reklamowa FRUGO

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Humanizm Wam w duszę, czyli “Owoc kultury” – nowa kampania reklamowa FRUGO

Kulturotwórcza siła FRUGO to główny motyw najnowszej kampanii reklamowej kultowej marki napoju. FRUGO znów ma szansę podbić serca wszystkich amatorów kolorowej energii, a zarazem przywrócić dobre zwyczaje na osiedlach oraz w pałacach. No to FRUGO!

Tylko FRUGO ma taką moc, by w najgorszym łobuzie obudzić dobre maniery. Picie FRUGO staje się wyrazem dobrego smaku, docenieniem owocowej siły napoju i jego stylu komunikacji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kultowe reklamy FRUGO z lat 90tych przeżywają w internecie swój renesans. Nawiązując do ich popularności, marka wraca po latach do TV, by i tym razem powalczyć o umysły młodych i przeniknąć do ich języka. Na przekór wszechobecnej bylejakości, FRUGO proponuje powrót zacnych form i klimat wzajemnego szacunku. FRUGO kulturalnie gasi pragnienie i pragnie łagodzić obyczaje. Owocem kampanii powinna być lepsza kondycja Polaków i polszczyzny.

W ramach kampanii „Owoc kultury” powstał spot telewizyjny utrzymany w konwencji thrillera w mrocznych okolicznościach przyrody, z zaskakującą pointą i charakterystycznym sznytem, jaki nadają produkcji aktorzy - naturszczycy. Kreacja kampanii to dzieło Iwo Zaniewskiego z agencji PZL.

Hasła kampanii FRUGO: „Humanizm Wam w duszę” i „Kwiatek Ci w rękę Jadziu” wywołują pozytywne emocje, tam gdzie byśmy się tego nie spodziewali. W nieoczekiwany sposób znajdują też zastosowanie w sieci, uznawanej dotąd za siedlisko wszelkiej agresji werbalnej. FRUGO udowodni, że nadszedł koniec „mowy nienawiści”.

Nowa kampania reklamowa FRUGO obejmuje spot reklamowy emitowany w TV od 17.05.2013, outdoor (citylighty), materiały POS („FRUGO Ci w koszyk”) oraz niestandardowe działania w social media. Za kreacją kampanii reklamowej stoi PZL. Media zakupił Mindshare, zamieszanie w sieci szykuje FaceAddicted, za PR odpowiada BrandLab.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij