Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Marketing i lojalność z terminala – ZenCard 2.0 wystartował

Na terminalach płatniczych firmy eService została uruchomiona unikatowa technologia ZenCard 2.0 – narzędzie do marketingu transakcyjnego i budowania lojalności w handlu.
O autorze
1 min czytania 2017-08-09

Pierwszą dużą siecią handlową, która wdrożyła narzędzie jest sieć hurtowni MAKRO, startując z promocją dla posiadaczy kart Visa. To pierwsza kampania na tak dużą skalę oparta na nowej wersji narzędzia ZenCard, po przejęciu firmy przez PKO Bank Polski w styczniu br.

ZenCard to unikalna technologia marketingu transakcyjnego dla sieci handlowych, sklepów i punktów usługowych, dająca m.in. możliwość nagradzania klienta za transakcje, które wykonuje przy użyciu karty płatniczej. Integracja ZenCard z systemami eService, agenta rozliczeniowego, dała obu firmom możliwość oferowania unikalnej usługi dodanej zarówno mniejszym, jak i dużym sieciom handlowym. Doskonałym przykładem potencjału nowej funkcji jest kampania Visa i MAKRO – pierwsza akcja o tak dużej skali, uruchomiona jednocześnie we wszystkich 30 halach sieci hurtowni MAKRO w całej Polsce.

Polacy doceniają wygodę płatności bezgotówkowych. Rośnie liczba osób, które korzystają w zasadzie już jedynie z płatności bezgotówkowych, czy to kartą, czy telefonem. Widać to we wszystkich grupach wiekowych. Jest to korzystne dla przedsiębiorców, obniżających koszty obsługi gotówki, m.in. za konwoje, koszty związane z pomyłkami kasjera, czy podrobionymi pieniędzmi. – mówi Marek Paradowski, prezes eService. – Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom zdecydowaliśmy się wdrożyć kolejne rozwiązania wspierające przedsiębiorców w rozwoju ich biznesu. Wśród nich na szczególną uwagę zasługuje to wypracowane wspólnie z ZenCard, dodające do terminala płatniczego funkcje zaawansowanego narzędzia do marketingu i budowania lojalności.

Wspólna akcja promocyjna MAKRO i Visa w technologii ZenCard trwa od 4 sierpnia do 3 września 2017 roku. Klienci dokonujący zakupów w sieci hurtowni MAKRO będą mogli odebrać bon towarowy o wartości 50 zł na kolejne zakupy, jeżeli dokonają płatności kartą Visa o minimalnej wartości 500 zł. Dodatkowo, w ramach loterii, klienci będą mogli wygrać bony o wartości 1000 zł.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współpraca z Visa i MAKRO to wyraźny sygnał, że nasz rozwój nabiera tempa, a rynek jest coraz bardziej otwarty na innowacyjne technologie. Jesteśmy dumni, że wraz z eService udało nam się wypracować system satysfakcjonujący zarówno sieć hurtowni MAKRO, jak i jej klientów – komentuje Jarek Sygitowicz, współzałożyciel ZenCard – Od początku założeniem ZenCard było przede wszystkim uproszczenie prowadzenia programów lojalnościowych i rabatowych przez sieci handlowe oraz małe i średnie przedsiębiorstwa, a także zapewnienie klientom sklepów maksymalnej wygody z ich korzystania. Naszą technologię możemy indywidualnie dopasować do potrzeb każdego biznesu, i już wkrótce będziemy informować o kolejnych dużych współpracach – zapowiada Sygitowicz.

Słuchaj podcastu NowyMarketing