Martyna Garbacz z branżą reklamową związana jest od 2010 roku. Pracowała między innymi w Hill+Knowlton Strategies i John Pitcher, obsługując takie marki jak: adidas, USP Zdrowie, BZ WBK, PGNiG, Huawei. Współtworzyła kampanie nagradzane i wyróżniane w konkursach: KTR, Innovation oraz Kampania Społeczna Roku. Jest absolwentką Komunikacji Społecznej (Kreowanie Wizerunku / Creative Writing) na Uniwersytecie Wrocławskim.
Adrian to absolwent Krakowskich Szkołach Artystycznych. Projektowaniem zajmuje się od 2008 roku. Jest autorem teledysków grupy Neony oraz współtwórcą marki plispliz. Poprzednio związany z agencjami IQ Marketing oraz Neon Shake Advertising. Pracował m.in. dla marek: Tyskie, Lech, Lipton, Wyborowa, Western Union, Getin Leasing czy Domino’s Pizza.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zarówno Martyna jak i Adrian, objeli stanowisko collective member. Odejście od klasycznych stanowisk wewnątrz agencji wynika z filozofii budowania interdyscyplinarnego zespołu profesjonalistów o przenikających się kompetencjach, którą TWIN realizuje od początku swojego istnienia.