Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

K2 i Decathlon wracają do gry

Agencja K2 przygotowała kolejną kampanię dla marki Decathlon. „Powrót na trening” to nowy projekt skierowany do rodziców dzieci w wieku szkolnym. Jego celem jest promowanie aktywności fizycznej wśród najmłodszych oraz podkreślenie korzyści, jakie płyną z uprawiania sportu.
O autorze
1 min czytania 2017-08-18

K2 rozpoczęła współpracę z siecią sklepów Decathlon w 2014 roku. W tym czasie agencja stworzyła wiele produkcji reklamowych, w tym serię spotów o sportowej drużynie „TheCathlons”. „Powrót na trening” to nowa kampania, która potrwa do 10 września br.Pewność siebie, wytrwałość, odwaga – tych cech często brakuje dzieciom, które stają w obliczu nowych wyzwań. W jesiennej kampanii Decathlon pokazuje, że sport pomaga zdobyć nie tylko sprawność fizyczną, ale także kształtuje wartości, które tworzą osobowość młodego człowieka. Marka zachęca rodziców, by kibicowali swoim pociechom i pomagali im pokonywać własne słabości.

Decathlon powierzył K2 stworzenie konceptu kreatywnego kampanii, realizację spotów telewizyjnych (15’’ i 30’’) oraz zaprojektowanie formatów graficznych na potrzeby działań on- i offline. Agencja stworzyła także dedykowany landing page, na którym można zapoznać się z poradami specjalistów dotyczącymi aktywności fizycznej oraz z aktualną ofertą produktów z linii dziecięcej Decathlon. Za produkcję spotów odpowiada studio OTO FILM.