Strefa #PlayWoodstockMasters na 23. Przystanku Woodstock - realizacja Plej i Tabasco

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Strefa #PlayWoodstockMasters na  23. Przystanku Woodstock - realizacja Plej i Tabasco

Play od 6 lat jest sponsorem Przystanku Woodstock – festiwalu muzycznego organizowanego przez WOŚP, który jest podziękowaniem dla wszystkich zaangażowanych w zbiórkę pieniędzy.

Operator aktywnie bierze udział w wydarzeniu oraz przygotowuje wiele atrakcji dla uczestników. Myślą przewodnią tegorocznej Strefy Play było łączenie pokoleń i wspólna zabawa pod hasłem #PlayWoodstockMasters. Koncepcję kreatywną i realizację strefy wykonała agencja Plej we współpracy z Tabasco Jacek Stachera. Za współracę z infuencerami odpowiadali: MediaCom i Isobar.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zadaniem agencji Plej było przygotowanie koncepcji obecności Play podczas 23. Przystanku Woodstock - stworzenie trzydniowego eventu z atrakcyjnym motywem przewodnim, bogatego w atrakcje dzienne i wieczorne, nieuzależnione od pogody. Koncepcja wydarzenia miała być spójna z komunikacją digital marki Play przed, podczas, jak i po evencie. Realizacje offline i online miały się uzupełniać zwiększając zasięg działania, być kompleksowe, a także zawierać w sobie elementy oferty operatora: darmowy TIDAL i 3GB internetu co miesiąc do końca lata w Play na Kartę. Miały również angażować współpracujących z marką influencerów.

Strefa Play co roku przyciąga tłumy Woodstock’owiczów, wśród nich prawdziwe legendy, osoby, które swoją charyzmą i pasją tworzą ten festiwal od lat. Właśnie dlatego myślą przewodnią tegorocznej Strefy Play było #PlayWoodstockMasters. Do wspólnej zabawy na festiwalu, przez trzy tygodnie poprzedzające wydarzenie, operator wraz z influencerami zapraszali za pośrednictwem dedykowanego teledysku „To będzie Legendarne” – historii o tym, jak magia Przystanku Woodstock inspiruje ludzi niezależnie od wieku, płci czy wykonywanego zawodu. YouTuber Maciek Dąbrowski wcielił się w superbohatera, który zabrał wszystkich w podróż na legendarny festiwal, by przeżyć tam niezapomniane chwile. W ramach projektu, z pomocą Jurka Owsiaka i jego profilu na FB organizatorzy odszukali tych, którzy od wielu lat uczestniczą w festiwalu, często od dziecka, a teraz już ze swoimi rodzinami. Wszystkie te osoby zostały zaproszone na wydarzenie i wsparły swoją obecnością Play Woodstock Masters.

Ambasadorami i gospodarzami strefy byli znani i lubiani YouTuberzy – mistrzowie młodego pokolenia: Red Lipstick Monster zaprosiła do Strefy Kreacji, gdzie każda chętna osoba mogła pomalować sobie ciało, wykonać wianek, czy własnoręcznie przygotować koszulkę. Izak stworzył Strefę Wyzwań i zaprosił swoich gości do mocnej zabawy oraz licznych atrakcji sportowych nagradzanych atrakcyjnymi gadżetami, z kolei Człowiek Warga ugościł wszystkich w Strefie Imprez, gdzie odbyło się piana party oraz nocny mapping 3D! Gwiazdami Strefy Play byli także bitboxerzy: Mistrz Świata Roxorloops oraz Blady Kris, którzy prowadzili warsztaty bitboxu oraz tworzyli show podczas wieczornej imprezy. Nie zabrakło tradycyjnej już zjeżdżalni wodnej – w tym roku jeszcze wyższej niż zazwyczaj oraz Kręcioły – przeszkody z wipeout'a Jurka Owsiaka. Jak co roku operator zapewnił Ładowarnię – miejsce, gdzie goście mogli odetchnąć, naładować baterię po szalonej zabawie i – przede wszystkim – swój telefon komórkowy, a także mnóstwo przydatnych gadżetów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij