TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

AXE w nowej kampanii stawia na autentyczność. Poznajcie historię dwóch braci i 2200 koni mechanicznych

AXE w nowej kampanii stawia na autentyczność. Poznajcie historię dwóch braci i 2200 koni mechanicznych
AXE to marka, która stawia na podkreślanie indywidualności i życie pełne pasji w zgodzie ze sobą. W zeszłym roku w kampanii brandu mogliśmy zobaczyć osoby, które wbrew lansowanym stereotypom i wzorcom, nie boją się realizować swoich pasji. Co marka przygotowała tym razem?
O autorze
0 min czytania 2017-08-25

Badania przeprowadzone na zlecenie AXE dowodzą, że aż 9 na 10 kobiet uznaje za najbardziej atrakcyjnych tych mężczyzn, którzy czują się dobrze sami ze sobą. Dlatego brand podjął trudne wyzwanie – chce pokazać mężczyznom, że warto podkreślać swoją indywidualność i robić to, co pozwala im na wyrażanie siebie.

W tegorocznej odsłonie twórcy poszli o krok dalej, by zwiększyć autentyczność przekazu! Bohaterowie spotów zostali wybrani wśród fanów marki na Facebooku. Zwycięzcami zostali bezkompromisowi bracia – Konrad i Maciej, którzy wspólnie skonstruowali najszybszego dwusilnikowego dragstera na świecie.

W rolę narratora w spocie wcielił się raper Wojciech „Sokół” Sosnowski. Za kreację i produkcję odpowiada DDB&Tribal Warszawa oraz Papaya. Kolejne filmy już wkrótce.

Poniżej możecie zobaczyć zeszłoroczne spoty marki, w których jest niesamowity ładunek pasji. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się