„Ideał mamy” w kampanii zmywarek Bosch

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Ideał mamy” w kampanii zmywarek Bosch

„Która funkcja zmywarki Bosch była dla Ciebie najważniejsza przy zakupie urządzenia i dlaczego?” – to główne zadanie konkursowe kampanii, której komunikacja opiera się na działaniach on-line. Do wygrania jedna z 25 nagród w postaci zwrotu ceny zakupu nowej zmywarki Bosch.

Ideał mamy

Mechanizm ogłoszonego konkursu opiera się na pytaniu otwartym skierowanym do konsumentów: „Która funkcja zmywarki Bosch była dla Ciebie najważniejsza przy zakupie urządzenia i dlaczego?” By wziąć w nim udział i otrzymać zwrot ceny zakupu nowej zmywarki Bosch, należy zakupić ją w terminie od 28 sierpnia do 15 października, a następnie, do końca października przesłać zgłoszenie konkursowe. Kampania potrwa do 15 października i opierać się będzie głównie na działaniach on-line promujących konkurs. Jej centralnym punktem będzie dedykowana konkursowi strona www.eksperci-od-zmywarek.pl. W ramach akcji zaplanowano również komunikację na Facebooku Bosch Home i działania eCommerce, jak również filmy produktowe, mPOS i broszurę.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampanię przygotowała agencja Insignia.

Regulamin konkursu dostępny jest na stronie www.bosch-home.pl

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij